'search' aanpassing

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24
Ik zit me al een tijdje te ergeren aan de search functie op dit forum.
De belangrijkste reden is de volgende.
Dit forum wordt veel gebruikt dus het komt vaak voor dat een thread uit vele pagina's bestaat. Als je vervolgens ergens naar gaat zoeken. Dan levert het moglijk een hit op in een hele thread. Maar daarbij geeft de zoekmachine niet aan op welke pagina jouw hit staat.
Vervolgens kun je dus nog Uren aan het zoeken zijn voordat je vind wat je zoekt.

Het zou een enorme verbetering zijn als de zoekmachine kan aangeven op welke pagina de zoektermen voorkomen.

Ligt het trouwens aan mijn browser dat, nadat ik een zoekopdrahct heb gedaan en weer terugga naar de zoek-pagina, mijn zoekterm verdwenen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Volgens mij is dit eerder gevraagd, onder andere in:
Search werkt nog steeds niet ok?
De search is onacceptabel slecht

En dit topic was al hierheen verplaatst en is nu een beetje dubbel..;)
'search' aanpassing

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArmEagle schreef op 17 september 2002 @ 12:27:
Ligt het trouwens aan mijn browser dat, nadat ik een zoekopdrahct heb gedaan en weer terugga naar de zoek-pagina, mijn zoekterm verdwenen is?
Ik gebruik IE 6.0 en bij mij blijft het zoekargument wel staan.

En voor de rest: zie de andere topics in LA en BUG en de diverse antwoorden op je vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24
Hmm, ok me==stupid,
Maar het was niet duidelijk dat mijn post al verplaatst was (stond alleen, hoort hier niet, moet in Lieve Adjes), en als je een shortcut maakt naar die topic zie je niet duidelijk dat hij al verplaatst is, sorry dus.

Maar zoeken naar de nieuwste search topic is ook weer zoeken naar een speld in een hooiberk, en dat met deze zoekmachine ;).
Maar op zich stond mijn punt van meerdere pagina's niet in de twee door gorgi_19 gegeven topics.

Edit:
Maar na nog wat langer zoeken is deze suggestie idd al eerder langs gekomen.
Edit:
En ik begin telkens meer de pest aan mijn, eerst zo geweldige, Mozilla te krijgen. Dat probleem met het verliezen van de zoekterm zal dan ook wel aan mozilla liggen. Maar ik geloof dat ik er op sommige andere sites geen problemen mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
nee dat verlies in zoekterm ligt niet aan mozilla, itsnows ik gebruik hier ook IE6 maar mijn zoekterm verdwijnt na 5 min... :/

En zoals anderen dat al eerder hebben gezegd, met vorige GoT was vele malen beter.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeleken met de rest van dit hoogwaardig forum is de search ronduit een aanfluiting!

Vooral omdat een goede search zo belangrijk is om niet onnodig te posten.

Je begint inderdaad niets met een waslijst van tientallen pagina's per hit.

Zo moeilijk lijkt me de aanpassing trouwens niet; er moet niet gezocht worden per thread, maar per reply.

Zoeken op titel gaat nog maar per inhoud is niet te doen.

(bedoeld als positieve kritiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En daar zijn we dus nog mee bezig, en we hebben een alternatief: http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:58

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

enig idee wanneer de search weer werkt ?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1