[fp design]aanpassing meuktracker

Pagina: 1
Acties:

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:48
In de meuktracker worden altijd alle producten waarop een driver update van toepassing is gelist. Daarnaast worden ook alle oude updates (update history) getoond. Bij sommige items wordt dit naar mate de tijd vordert een enorm lange lijst, zwaar iriitant en imho nutteloos. Ik heb dit nog nooit eerder aangekaart maar gehoopt dat het in het nieuwe design goed zou komen. Nu is het nog steeds niet zo.

meuk: ATi Catalyst 02.3 > zie de lijst producten en oude updates.

Is het niet mogelijk om die 2 lijsten

- (Betrokken produkten (eerste 30 op totaal van 103):
- Update history (laatste 10 op totaal van 23):

in een pulldown menu te zetten? Zelfde functionaliteit, minder ruimte, past beter in design, duidelijker.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

moet nu meer klikken dan voorheen om een overzicht van nieuwste meuk te krijgen, helaas

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Pulldowns zijn lelijker IMO. Bovendien was de klacht altijd dat de lijst te lang was, niet dat ie helemaal weg moest. 30 / 10 is al een heel stuk beter dan 103 / 23 items.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:09

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een nadeel van een pulldown is wel dat je erg slecht overzicht hebt over de items die erin staan. Het is makkelijker om een product te vinden uit een lange lijst met links dan uit een pulldown waar je veel meer in moet scrollen.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:48
Lelijker is imho geen argument het gaat hierbij om de functionaliteit. Maar het is wel true dat de lijst al ingekort is en dat scheelt veel :) Waarschijnlijk ben ik de enige die zich eraan stoort >:)

Misschien een idee om voor de toekomstige abonnee's een optie in te bouwen hoeveel items ze willen zien bij de meuktracker als history / related products?