vraagje of layout

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
nieuwe layout is cool! hoop dat jullie er zelf ook zeer tevreden mee zijn.

ff het volgende wat ik persoonlijk een btje vaag vind.
OP dit moment zie ik op de FP 2 nieuws artikelen over Ace's Hardware en en verhaal over Serial ata.

Echter er zijn al nieuwe nieuwspostings bijgekomen zie ik (onder deze 2 korte stukjes ) in de headlines staan. Mijn vraag is nu, waarom staan de laatste 2 headlines niet op de manier zoals die artikelen van Ace's Hardware en Serial ATA?

Nu lijkt het een btje alsof de artikelen van Ace's Hardware en Serial ATA de laatste 2 zijn, terwijl er nog veel meer nieuws is.

Anyway, hoort het zo opgemaakt te zijn, heb ik nog last van oude cache meuk, of zit er wat fout?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:06

Defspace

Administrator

Mee eens.
Ik zou het ook graag zo zien.
(voorderest vol lof hoor jongens, goed werk) (jammer van een aantal dingetjes ;) )

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Die artikelen die een plaatje en een grotere kop hebben, zijn zogenaamde in-depth artikelen. Dit houdt in dat er meer aandacht aan is besteed door tweakers.net in de vorm van een uitgebreid verhaal, het een belangrijk nieuwsonderwerp is (die invloed heeft op het dagelijkse leven van tweakers) of aanleiding vormt voor een uitgebreide discussie. Omdat voor deze nieuwsartikelen een plaatje & inleiding verhaaltje moet worden getypt is het niet praktisch om elk nieuwsbericht zo bovenaan te laten verschijnen. De nieuwsheadlines die onder deze twee eye-catchers staan, zijn de reguliere nieuwspostings, zoals die al gebruikelijk waren met de oude layout. Het is dus eigenlijk een nieuwe extra voorziening.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
Martin Sturm schreef op 17 september 2002 @ 11:39:
Die artikelen die een plaatje en een grotere kop hebben, zijn zogenaamde in-depth artikelen. Dit houdt in dat er meer aandacht aan is besteed door tweakers.net in de vorm van een uitgebreid verhaal, het een belangrijk nieuwsonderwerp is (die invloed heeft op het dagelijkse leven van tweakers) of aanleiding vormt voor een uitgebreide discussie. Omdat voor deze nieuwsartikelen een plaatje & inleiding verhaaltje moet worden getypt is het niet praktisch om elk nieuwsbericht zo bovenaan te laten verschijnen. De nieuwsheadlines die onder deze twee eye-catchers staan, zijn de reguliere nieuwspostings, zoals die al gebruikelijk waren met de oude layout. Het is dus eigenlijk een nieuwe extra voorziening.
ok, snap ik, maar dan snap ik niet waarom het artikel van LaGrande van Intel er niet ook zo staat. Lijkt me toch redelijk onderwerp van discussie..

Anyway, ik weet nu hoe het zit, ga ik weer verder met uitpluizen van de FP :D

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.