Hoe zit dat met EMI?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo,

Ik ben nog niet zo lang een Got bezoeker maar ik heb even een vraagje over dat casemoding...
Ik zit er zelf zwaar over na te denken om een groot gat in mijn pc te maken maar ik zit te twijfelen hoe dat zit met EMI (elektromagnetiche storing enzo) want je pc is niet voor niets afgeschermt door een metale omhulling (je kast). :?

Komt er veel storing van de pc op je net of je stereo als je er een gat in maakt?

Groeten
Scippio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:56

BaRF

bijna kerst

Als je nagaat (search) hoevéél mensen een kast maken van hout of plexi, zal dat wel meevallen he ;)

(ps, feli met je 1e post :))

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
Daar met je niks van hoor :)

mij monitor staat +/- 15 cm naast me kast en ik merk geen storing.

offtopic:
Niet groeten en ook de search gebruiken voor je een topic opent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

merk je niks van! Ik heb twee plexicases zonder metaal en helemaal last dus van EMI

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Nou ... bij mij wel hoor ...
maarja, ik heb 9 fans in me case ziiten, en een raampie.
Me 19" trilde als een gek ... heb hem nu naar de andere kant van het bureau verplaatst en heb nergens last meer van :)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Welkom! Ik zou je even willen wijzen op de FAQs die wel hier hebben. Daarin kun je e.e.a. lezen over hoe je moet posten (bijvoorbeeld hoef je niet te groeten enzo), en wanneer je een topic kan openen (na goed gezocht te hebben). Het antwoord op je vraag is namelijk vaker voorbij gekomen.

In principe kun je het volgende zeggen: Ja, je kast is niet zo goed afgeschermd als je er een gat in zaagt. Maar omdat de omgeving zo vriendelijk is, hoef je niet bang te zijn voor storingen. Die kasten zijn gekwalificeerd voor stralingsnivieau's die 10x tot 100x zo hoog liggen als de maximale niveaus in jou kamer. En die maximale niveaus in jou kamer komen 1x per jaar voor als jij tezamen met 4 anderen ineens tegelijk met je mobiel gaat bellen ofzo. Geen probleem dus. Dat bewijst ook Bart_Banaan met z'n spacecase. Ik weet zeker dat die in een EMC-lab er bij de eerste de beste test al uit zou liggen, maar thuis gaat dat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zozo gelijk op het matje geroepen! en terecht uiteraard.... _/-\o_

Maar ik heb de boodschap begrepen: Voortaan beter zoeken S****L

In ieder geval bedankt voor de reactie, ik ben al weer stuk wijzer geworden! :)
Pagina: 1