Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik heb 2keer mijn pocketpc (ipaq 3870) kunnen syncen met ActiveSync onder WinXP maar als ik nu mijn ipaq in de cradle stop kleurt het activesync icoontje niet meer groen en krijg ik de volgende foutmelding:
Het USB apparaat wordt niet herkend.

Een van de op deze computer aangesloten USB-apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat. Klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem
Weet iemand wat hier mis is en wat ik eraan kan doen? Want onder XP hoef je toch geen drivers te installeren? En eerst ging het wel goed (2x) al moest ik wel eerst configuratiescherm=>hardware zoeken om de ipaq te vinden.

Verwijderd

Draai de installatievan activesync nog een keertje; je weet maar nooit met windhoos :)

Verwijderd

Kheb m'n ipaq nog nooit moeilijk zien doen met xp.....

heb je de nieuwste activesync?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 14:00
Heb je al een andere USB poort geprobeerd? of via een USB hub? wil ook weleens helpen

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb continu op 3 verschillende pc's het zelfde probleem. Windows herkent de helft van de tijd mijn iPaq 2490 niet alszijnde "Windows Mobile Device", zoals zou moeten. ik krijg telkens de melding die de TS ook krijgt.
Het stomme is dat het niet consequent gebeurd. De ene keer wel en de andere keer niet. Super irritant. Ik probeer mijn collega's ook aan de PDA te krijgen omdat we redelijk mobiel werken en we gebruik maken van een Exchange server met een Centrale Agenda. Super handig dus als je die altijd up-to-date bij hebt. Maar zolang ik activesync niet fatsoenlijk aan de praat krijg heeft het allemaal geen zin. Dan levert het mij (als netwerk/systeem en applicatiebeheerder alleen maar bergen werk op)

iemand al meer informatie over eventuele geupdate drivers of bugfixes?

ik gebruik overigens Windows CE 2005 en ActiveSync 4.0 op Windows XP pro (eerdere versies van ActiveSync boden geen uitkomst)