Toon posts:

Problemen met nieuwe site

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds de nieuwe site online is veel problemen met de site. Ik krijg voortdurend de melding dat m'n browser gebruik maakt van de oude javascripts. Vervolgens staat er dan bij dat ik Ctrl-R moet doen of Shift-Reload, maar beide methoden helpen niet want ik krijg de melding vervolgens vrolijk weer.

Overigens gebruik ik het programma Proxomitron dat als een lokale proxy fungeert en als ik die op Bypass zet (zodat de browser eigenlijk alles normaal ophaalt) dan werkt het wel, maar als ik het programma dan weer aan zet krijg ik de melding na een tijdje weer terug. Schakel ik de proxy helemaal uit (binnen IE) en haal ik de pagina op dan werkt het ook wel, maar als ik de proxy dan weer inschakel en even later het nog eens probeer krijg ik de melding weer.

Ik vermoed dus dat het iets met dat programma te maken heeft, maar ik kan nergens iets van gecachede bestanden vinden, laat staan een optie over iets dat met cachen te maken heeft.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Misschien gewoon een keer bruut opnieuw installeren dan? :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:25
Als ik zo even snel kijk op www.proximotron.org, lijkt het me dat dit programma ook sommige javascripts filtert. Zie o.a. http://www.drbeaker.pwp.blueyonder.co.uk/px/FAQ.html#5

Er staat ook het een en ander beschreven over een logfile die je kunt bekijken voor meer info en over hoe je sites kunt opgeven die niet gefilterd/gecached worden.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Ik denk dat je dan wat moet gaan verdiepen in de werking van de proxy... Ik zou niet weten wat T.net hier aan moet gaan doen :P
Misschien meer een topic voor software algemeen ofzo :?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, okeej, 'k heb het nu voor elkaar. Alleen het vage is dat als ik de pagina refresh ik alleen het nieuws krijg, en niet alles er om heen. Dus dan krijg ik maar een gedeelte van de pagina. Maar volgens mij ligt dat niet aan de proxy.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:11

sus

is druk :+

nou, ik heb hier hetzelfde probleem ....

Ik zit hier op Dial-Up, en ik krijg constant de melding dat er oude scripts op staan. Nou heb ik alle temp.files verwijderd, Crtl-R, Shift-Reload, en nog steeds doet hij het niet.

Ik zit dus niet achter een proxy of wat dan ook, gewoon normaal internet

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Misschien dat je provider een transparante proxy draait? Welke browser gebruik je trouwens?

Professioneel Hyves-weigeraar

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 17:11:
Hmmz, okeej, 'k heb het nu voor elkaar. Alleen het vage is dat als ik de pagina refresh ik alleen het nieuws krijg, en niet alles er om heen. Dus dan krijg ik maar een gedeelte van de pagina. Maar volgens mij ligt dat niet aan de proxy.
Dat betekent denk ik dat je de nieuwe T.net javascripts nog niet hebt, en ook dat ligt dus wel aan de proxy :).

Verwijderd

Topicstarter
Kjev schreef op 17 september 2002 @ 18:24:
[...]

Dat betekent denk ik dat je de nieuwe T.net javascripts nog niet hebt, en ook dat ligt dus wel aan de proxy :).
Waarom doet ie 't wel als 'k gewoon www.tweakers.net in de adresbalk invul?

• sus

sus

ik gebruik win2k met sp2 en IE5.0 Zou het met die laatste te maken hebben (dat het dus IE5.0 is)

ISP is btw Freeler, misschien dat jullie daarvan weten of die een "transparante proxy" draaien?

Thuis heb ik kabel, en daar werkt hij enorm lekker. De layout is er dus zeker op vooruit gegaan.

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-03 11:51

S913

Abusus non tollit usum

Zit hier op mijn werk ook met IE5.0 (NT4 SP6), maar heb zelf geen last met de FP. Terwijl de proxy hier normaal gesproken bijna alle java-applets tegenhoudt |:(
Lijkt dus nie aan IE5.0 te liggen...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• sus

sus

iemand anders dan nog een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb het _alleen_ op de FP van t.net, elke andere site doet het gewoon.
Pagina: 1