Cistron of Eweka

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Klapperboom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 19:37
ik ben van plan een 8mb adsl verbinding te nemen, danwel van cistron of van eweka, heeft iemand misschien ervaring met 1 van beide ??

alvast bedankt,

Aaron

Verwijderd

Cistron is een van de beste providers van Nederland. Eweka is goedkoper(op Maxx dan, de rest is gelijk) maar heeft meer problemen. Zoek maar eens op dit forum, of kijk eens op het forum op eweka

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 22:07

_Arthur

blub

Of pak Concepts. Die hebben helemaal geen limiet...

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:35
Klapperboom schreef op 17 september 2002 @ 09:41:
ik ben van plan een 8mb adsl verbinding te nemen, danwel van cistron of van eweka, heeft iemand misschien ervaring met 1 van beide ??
Ik had toch naar een andere provider gezocht. Eweka hoor ik redelijk veel problemen over. En Cistron had ik je een jaar geleden sterk aangeraden, maar nadat ze zijn gaan schuiven met bv's vertrouw ik die niet zo meer.
_Arthur schreef op 17 september 2002 @ 09:55:
Of pak Concepts. Die hebben helemaal geen limiet...
Dat is ook wel een redelijk provider.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Ik had ervaring met Cistron totdat ze failliet gingen. Als ik het kon betalen (en meer dan 2 uur per week thuis was) zou ik het zo weer doen.

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Ik heb zelf heb een maxx verbinding van cistron. En ben er zeer tevreden over, wat ik hoor van eweka dat ze vrijtraag met aan sluiten zijn. Iemand die ik ken zit al 3 maandjes te wachten op zijn account. Kortom aks ik zou moeten kiezen voor een cistron verbinding.

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Ik heb ook een verbinding bij CistroN (geen MAXX), maar dat is ook tot volle tevredenheid.

Verwijderd

Ik heb zelf sinds begin mei een Cistron MAXX accountje, en heb er sindsdien 11 minuten uitgelegen (aan 1 stuk). Dat zegt toch wel wat over de kwaliteit. Ook worden werkzaamheden continu aangegeven, ruim van tevoren. Snelheden zijn ook lekker; maar dit hangt wel van de afstand tot de centrale af. Ik haal op de testpagina boven de 850kb/sec.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Eweka hier, niet de max maar wel eweka adsl.
Als ik nog een keer opnieuw de keuze mocht maken had Cistron 1 klant meer gehad. Erg onprofessionele manier van handelen en klanten communicatie!
Ga voor cistron, ik raad je eweka (nog) ten zeerste af!
(of je moet een fanatieke 'ik-doe-het-lekker-zelver' zijn :P)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Er is een tijdje geleden al precies zoeen zelfde topic langs gekomen.

Misschien is het handig om de search even te gebruik voortaan, ik had dit topic namelijk in mum van tijd gevonden.
Eweka of Cistron?

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik heb zelf ook Eweka, de Basic dan. Geen Datalimiet, en als het werkt, dan gaat het rap.

Helaas zijn er nog een heleboel problemen vaak met DHCP of DOS attacks (die op eweka uitgevoerd worden). Meer problemen dan wat andere providers hebben, maar iha ben ik er tevreden over.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Zie de search :)

Eweka vs. Cistron draadjes zijn al erg vaak langs gekomen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.