Ik heb dus Battlefield 1942 geinstalled op mijn pc staan, heb er twee versies van. 1 van een m8 van me en een van mezelf. Het spel is natuurlijk op een minder legale manier verkregen! (Geen Warez Supplier of Request is deze post) Maar zodra ie geinstalleerd is en ik hem wil spelen, 1.1 Patch is erover heen gegaan. Alle dingen gedaan die horen bij zo'n minder legaal spel. En dan komt het:" Zodra ik het spel start, schiet ie met een piep trug naar XP!
Bij die m8 draait ie wel op zijn veeeel mindere pc, bij mij start ie niet eens. Hebben meer mensen dit probleem? Ben van plan dit spel wel orgineel te kopen maar als dat net zo gaat, dan heeft t geen zin natuurlijk
P.S. De MP Demo draait wel naar behoren zonder enig probleem en op mijn pc nou te formateren
Bij die m8 draait ie wel op zijn veeeel mindere pc, bij mij start ie niet eens. Hebben meer mensen dit probleem? Ben van plan dit spel wel orgineel te kopen maar als dat net zo gaat, dan heeft t geen zin natuurlijk
P.S. De MP Demo draait wel naar behoren zonder enig probleem en op mijn pc nou te formateren