[js] FileSystemObject getfolder, loop

Pagina: 1
Acties:

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-08 11:49

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
He allemaal,

Ik ben bezig met een tree in javascript. Nu had ik een mooi voorbeeld maar nu gaan we alles omgooien, we hadden een mooi XML bestand waar alle attributen neergezet worden in een tree. Dit werkt en alles gaat goed. Maar .... nu gaan we alleen de XMl omgooien en allemaal aparte bestanden maken. even voor de view.. elke klant een nieuw XML bestand..

Nu moet ik dus die tree opnieuw maken en ik heb wel een idee alleen ik moet het nog uitvoeren, en daar gaat het fout.

Ik ben gister al een hele tijd bezig geweest met het zoeken naar FileSystemObject in javascript maar ik kwam niet met veel goede dingen op de proppen (tenzij dit alles is). Ik heb het volgende gevonden.

De aanroep (natuurlijk :P)
JavaScript:
1
var fs = new ActiveXObject("Scripting.FileSystemObject");

GetFolder
JavaScript:
1
var getfolders = fs.getFolder("C:\\Inetpub\\wwwroot\\Data");

Kijken of er nog subfolders zijn
code:
1
var FSd = new Enumerator(getfolders.SubFolders);

En de loop
code:
1
2
3
4
5
6
7
for(j=0;!FSd.atEnd();FSd.moveNext())
    {
    var TREE_ITEM3 = new Array(2);
        TREE_ITEM3[0] = FSd.item(j).name;
        TREE_ITEM3[1] = j;
        TREE_ITEM2[j+2] = TREE_ITEM3;
    }

Nu zorgt de Enumerator voor de loop. maar als ik nu binnen de loop een alert doe van j dan blijft deze 0.. omdat deze niet oploopt das logisch dat staat nergens. Alleen voor mijn tree is het noodzakelijk dat elk item een appart nummer heeft.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken, of (nog beter) een URL waar ik alles kan vinden?

Tnx

edit:
Heb t zelf al opgelost.. heb helemaal inderaan binnen de loop (bij alle TREE_ITEMS gewoon j++ neergezet...

[ Voor 0% gewijzigd door Jaspertje op 17-09-2002 10:18 . Reden: opgelost ]