Warfedale Valdus 500

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ik kan hier een set van krijgen voor 500piek,

Wat vinden jullie van deze luidsprekers??

(ik ben geen audiofiel dus ze hoeven niet aan de hoogste eisen voldoen)

B.V.D

volgens mij ben ik een H vergeten, so excuse me

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 15:35
hoi
ik vind zelf de warfdale erg matig presteren vergeleken met andere boxen is de verhouding treble en bass slecht( ik vind ze overeen komen met de standaard strereo setjes boxen
maar als je niet te hogen eisen zijn die wel oke.
je hooeft naturlijk niet duizende guldens uit te geven als het je de geluids kwaliteit niet zo belangrijk vind
mzzls

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn broertje heeft de Valdus 400, en hij is er zeer over te spreken. Ik persoonlijk vind ze wat minder, maar dat komt ook doordat ik andere eisen stel. (en wat meer geld wil uitgeven :)).

Er komt iig veel geluid uit :)

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
De Valdus 500 is een lekker simpele pop/rock luidspreker, die zelfs in een (kritisch) Engels blad als HiFi-choice een paar jaar geleden prima getest is. Gewoon doen of eerst luisteren!
Als je echte vette/goeie en echte hifi-speakers wil (JBL L90) dan heb ik die in de aanbieding wegens ruimtegebrek. Kijk op http://www.marktplaats.nl

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++