_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Maar je hebt wel gelijk, van de ene op de andere dag staat het ergens in een klein hoekje geperst tussen de BIOS updates, en de software updates. Niet echt netjes geregeld.
Ze zouden iig 1 linkje per dag vet kunnen maken ofzo, zodat die wel goed opvalt.
Juist
Het zal nu ook nog wel voldoende hits trekken hoor, we mogen blij zijn dat het niet geheel van de FP verdwenen is. (want eigenlijk heeft het daar niets te zoeken)
Zie sticky bovenaan in /5Verwijderd schreef op 17 September 2002 @ 07:37:
Gaan de frontpage postings weg dan?
Waarom heeft het daar niets te zoeken? DPC is toch onderdeel van Tnet? Staat toch duidelijk in 123...DSmarty schreef op 17 September 2002 @ 07:38:
Dat is besloten door TNet, niet door "ons".
Het zal nu ook nog wel voldoende hits trekken hoor, we mogen blij zijn dat het niet geheel van de FP verdwenen is. (want eigenlijk heeft het daar niets te zoeken)
Maar hier wel:Marble schreef op 17 september 2002 @ 07:40:
mjah, de professionalisering van tweakers.net.... daar past blijkbaar geen vrolijk koeien geloei bij
Juist
Verwijderd
Is er geen optie opengehouden of is er de mogelijk heid om voor te stellen dat in bijzondere gevallen (zoals bijv. met dringend ECCP tekort, of een project heeft de #1 gehaald) er wel een nieuwsposting gemaakt mag worden?
Kunnen we sowieso wel massaal dat als nieuws submitten natuurlijk
Je hebt dan namelijk de macht van een echte nieuwsposting, ipv die ene standaard-overslaan-voor-niet-dpc'ers nieuwsposting per dag. (volgens mij gaat dat zo namelijk
DPC zal binnenkort misschien wel geheel los van T.net komen te staan. Via de WDO-site moeten we misschien maar verder gaan en daar een forum opzetten zodat we ook echt helemaal los zijn ook. Toch jammer dat het zo moet. Zeker de sticky bovenaan /5 vond ik ook niet echt de manier om dit te melden zoals ColdFusion ook al zei. Het was voor mij dan ook wachten tot er een topic over geopend werd.
Met andere woorden, nu moeten we andere manieren zoeken om leden te werven/informeren.
Het is al op de frontpage te bezichtigen...staat er niet echt opvallend (ik heb 3x gekeken voor ik het vond, dacht eerst dat het in die pulldown menuutjes zat) en ook de losse namen opzich zullen niet veel mensen doen overhallen tot het klikken op de linkjes. Plaatje --> http://members.home.nl/marcydarcy/dpc.jpg
[ Voor 0% gewijzigd door MarcyDarcy op 17-09-2002 08:22 . Reden: plaatje ]
ColdFusion schreef op 17 September 2002 @ 07:32:
Krijgen wij daar geen inspraak in?
Het is voor t.net niet echt moeilijk te bedenken wat DPC hier van vindt, iedereen vindt het jammer natuurlijk. Maar het blijft natuurlijk hun site en als zij het zo willen zullen we ons daar gewoon aan moeten houden.
Verwijderd
Krijg je nu in de bovenste balk van je browser te zien " 3453 bezoekers, waarvan 342 betalend" ?
Verwijderd
Zou me niet verbazen.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 09:32:
Ik vond het ook jammer dat DPC minder prominent aanwezig zal zijn op t.net.
Krijg je nu in de bovenste balk van je browser te zien " 3453 bezoekers, waarvan 342 betalend" ?
Anyway, die sticky getuigd van weinig klasse. Kan DPC beter meteen zn conclusies trekken en opzouten. Anders fuseer je met Ars
Heb ik daar de pest in? Ja. Is een discussie over iets waar je geen inspraak in hebt minder nuttig? Zeker. Zet ik dan een stikcy neer waarin duidelijk staat dat onze rechten ingetrokken zijn duidelijk niet dat we dat zelf maar ff besloten hebben? Jep. Baal ik er van dat het nu ineens mijn schuld is dat dat is beurd? Helemaal.
We spend our years as a tale that is told
Het is ook te begrijpen dat er een topic als dit komt. Helaas heeft dit in het verleden geleid dat teams kompleet uit elkaar vielen
Het is altijd een probleem een site begint met een Dc-Tak eerst zijn die heel prominent aanwezig maar langzaam maar zeker verdwijnt dat helemaal
voorbeeld:
* onze positie in het forum (welke plek)
* Aan de linker kant op tweakers stond dat blok altijd met grafiekjes
* en nu dan het verdwijnen van dagelijkese DPCH
Kijk wij hebben Tweakers.net eigenlijk wel nodig voor de aanwas van nieuwe leden
de andere punten die hier genoemd zijn tellen voor mij nieteens zo zeer
ik bedoel we hebben dit forum echt niet perse nodig, betekent niet dat we niet dankbaar zijn. Ander plus puntje aan GOT is dat we via Got zo nu en dan ook nog wel eens aanwas krijgen.
Alleen waarom zou DC computing niet bij tweakers passen dan?
Ik heb al berichten gelezen dat ze in de toekomst sommige applicaties dmv het DC preciepe willen laten draaien zodat je geen dure server meer hoeft aan te schaffen.
(dat willen ze toch ook met dat netwerk achter kazaa gaan doen)
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
Ik kwam zelf ook alleen maar op GoT voor de DPCH's en van mij mag DPC ook verhuizen naar hun eigen website. Helaas is dit nog niet mogelijk door tijd, resources en kennis.
maar ik vind het wel duidelijker dat het allemaal bij elkaar staat. er moet alleen nog ff een datum bij worden geplakt. bv ogr van 16-09 lijkt me net iets over zichterlijker.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Hoewel het haast onvindbare kopje op de FP me erg tegenvalt, is forum /5 nog steeds een 'veilige haven' op GoT en weten veel DPC'ers de weg naar dit forum te vinden. Ondanks dat onze aanwezigheid op de FP tot een minimum gereduceerd is hoop ik dat de t.net crew ons nog wel steunt in het streven het beste DC team ter wereld te worden. Ik vrees dat 'zomaar' de verbintenis met tweakers.net opgeven kan leiden tot een breuk in het team en niet iets is waar lichtvoetig over gediscussieerd moet worden
Dat kopje op tweakers.net kan beter. Het kan op een betere plaats, en het kan met een betere layout (idd met datum). Is dat niet gewoon iets dat we voor elkaar moeten zien te krijgen?
Verwijderd
Dutchman! schreef op 17 september 2002 @ 10:18:
Baal ik er van dat het nu ineens mijn schuld is dat dat is beurd? Helemaal.
Tis niet jouw schuld, IETS posten is beter dan niets. Echter, net als iedereen als zei.. het feit -dat- je daartoe genoodzaakt word is minder.
Verwijderd
Frontpage stats nu naar WDO? Goed plan, wordt die site ook es gebruikt en vaker bezocht.
Verder is er misschien wel een optie zoals ik al zei om als we echt belangijk nieuws te melden hebben het als T.net nieuws te submitten, ik bedoel, het blijft nog steeds gerelateerd aan computers en T.net.
Bovendien vestig je meteen een hoop aandacht op een project op die manier, veel meer aandacht dan elke dag zo'n linkje tussen het andere nieuws dat bijna standaard is.
Nah jah, niet iedereen is het hier natuurlijk mee eens, maar zo zie ik het
Dat de DPCH's als newsposting mochten was eigenlijk al een wonder.
Nu heeft men een nieuwe FP en wil men alles wat consistenter opzetten.
Je ziet de meuktracker berichten ook niet als newspost, derhalve de dpch's ook niet.
We hebben iig nog EEN plekje op de FP!
same hereDukeBox schreef op 17 september 2002 @ 09:51:
jammer, meteen een bezoeker minder op tnet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
DPC zorgt wel voor een aanzienlijk deel van de hits op tweakers.net.DSmarty schreef op 17 september 2002 @ 07:38:
Dat is besloten door TNet, niet door "ons".
jawel hoor, zosnel de hitparade hier staat kan iemand hem daar toevoegen (dat zijn nog steeds dezelfde mensen die eerst FP rechten hadden, dus MarkB, Blistimo, Dutchman en ik (als ik niemand vergeten ben)).
n0kn0k schreef op 17 september 2002 @ 12:08:
[...]
DPC zorgt wel voor een aanzienlijk deel van de hits op tweakers.net.
mwah, we hebben 8k leden (ongeveer) waarvan een groot deel al niet meer actief is.. bovendien zal lang niet elke dpc'er dagelijks op de FP komen. zij die dat wel deden zullen dat vast niet allemaal opeens laten dus ik denk niet dat dat een argument is om DPC strak op de FP terug te krijgen (in andere vorm, maar iets minder onopvallend dan op dit moment het geval is.)
Verwijderd
Daar ben ik ook zeer zeker van overtuigdn0kn0k schreef op 17 september 2002 @ 12:08:
[...]
DPC zorgt wel voor een aanzienlijk deel van de hits op tweakers.net.
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Onno en DSSequence schreef op 17 september 2002 @ 12:14:
[...]
jawel hoor, zosnel de hitparade hier staat kan iemand hem daar toevoegen (dat zijn nog steeds dezelfde mensen die eerst FP rechten hadden, dus MarkB, Blistimo, Dutchman en ik (als ik niemand vergeten ben)).
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Ik hoop dat de t.net crew toch nog eens naar het DPC gebeuren gaat kijken. Misschien dat het toch tussen de normale nieuws artikelen kan komen te staan, maar dan dat het doorlinkt naar GoT. Dus zoals voorheen 1 DPCH op de frontpage maar dat de hitparade er niet wordt gepost. Alleen een linkje. Zo houden we toch dezelfde aandacht vast, wordt de frontpage zakelijker gehouden en lopen de discussies niet meer los van elkaar maar centraal in 1 topic. Misschien is dat nog wel een voordeel ook?
RC5 hitparade
OGR25 hitparade
SETI@Home hitparade
Genome@Home hitparade
Folding @ Home hitparade
THINK hitparade
ECCp hitparade
D2OL hitparade
True, maar DPC is opgericht door Femme. Net als Tnet. Dan zou je toch wel denken dat er toch wel degelijk plek wordt gemaakt op Tnet voor DPC?Chaos schreef op 17 september 2002 @ 08:57:
[...]
Het is voor t.net niet echt moeilijk te bedenken wat DPC hier van vindt, iedereen vindt het jammer natuurlijk. Maar het blijft natuurlijk hun site en als zij het zo willen zullen we ons daar gewoon aan moeten houden.
En nu valt er dus 1 DC project buiten waarvan stats op GoT worden gepost. Voorheen viel ook D2OL erbuiten. Waarom is deze keuze gemaakt? Qua leden/dagelijse flushers zijn ze bijna gelijk aan elkaar. Is dat ene project dan teveel om ook te vermeldenSequence schreef op 17 september 2002 @ 12:28:
De projecten die op FP staan:
RC5 hitparade
OGR25 hitparade
SETI@Home hitparade
Genome@Home hitparade
Folding @ Home hitparade
THINK hitparade
ECCp hitparade
D2OL hitparade
Hohoho, op excuus. Ik bedoelde het niet om jou aan te vallen ofzo. Ik weet ook wel dat jij daar helemaal geen inspraak in hebt. Maar het feit dat het gewoon zonder enige aankondiging en enige toelichting vanuit Tnet gebeurd vind ik een beetje een treurige zaak. Zoiets van: Tnet wenst niet meer geassocieerd te worden met die maffe koeie club, zout maar op. Dat gevoel heerst er toch wel nu bij mij. DPC had altijd enorm voordeel bij frontpage posts. Dat wordt ons nu afgenomen. Beetje jammer.Dutchman! schreef op 17 september 2002 @ 10:18:
Wat is er in hemelsnaam mis met dat sticky topic? Wij krijgen meegedeeld dat we geen DPCH's meer mogen posten op t.net, en natuurlijk vinden wij dat erg jammer. Meningen zijn in deze niet meer relevant, want ik ga er vanuit dat de rest van de DPC dat ook erg jammer vindt. Maar wij hebben zoals gezegd simpelweg GEEN INSPRAAK over wat er met tweakers.net gebeurd, en slechts weinig over wat er met GoT gebeurd, dus meer dan meedelen DAT het was gebeurd is alles wat je kan doen. Klagen kan je dan mooit in TFF, misschien dat er dan nog eens extra overwogen wordt door de t.net crew, maar ik geef je weinig kans.
Heb ik daar de pest in? Ja. Is een discussie over iets waar je geen inspraak in hebt minder nuttig? Zeker. Zet ik dan een stikcy neer waarin duidelijk staat dat onze rechten ingetrokken zijn duidelijk niet dat we dat zelf maar ff besloten hebben? Jep. Baal ik er van dat het nu ineens mijn schuld is dat dat is beurd? Helemaal.
En nogmaals ik weet dat jij en/of Dsmarty hier niet aan kunt doen. Ik viel jou niet persoonlijk aan op je sticky, maar op het feit dat Tnet het hier als sticky laat plaatsen zonder enige motivatie erbij.
(t.net 'liet' trouwens niets plaatsen, dat is op eigen initiatief gedaan)"...Het slechte nieuws hieraan is echter dat de DPC 'nieuwsposts' tot iets
uit het verleden gaan behoren. Het afgelopen jaar is er regelmatig
getwijfeld aan het nut van deze items op de frontpage. Vooral nadat
begin 2001 AnandTech verslagen was begonnen steeds meer mensen zich af
te vragen in hoeverre het nog zinvol was om dagelijks nieuws over DPC te
hebben op de frontpage. We kunnen alleen maar gissen naar de hoeveelheid
vraagtekens die nieuwe of lurkende bezoekers zetten bij de vrolijke doch
overduidelijk wervende teksten. We zijn dus langzamerhand van mening
geworden dat de hitparades beter op hun plaats zijn op het forum dan
tussen het nieuws...."
Verwijderd
Als we dit eens naar Frontpage Feedback moven? Misschien dat we dan wat reacties uit het MT erbij krijgen, lijkt me wel nuttig voor een opbouwende discussie...
Bovendien hoort het daar ook.
Punt 1: Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat niemand Dutchman! wilde aanvallen. Hij heeft de taak gekregen/genomen om aan zijn DPC-vriendjes te vertellen dat de hitparade geen prominente plaats meer hebben op de frontpage van de nieuwe www.tweakers.net
Typsich geval van: It's a dirty job, but somebody's got to do it.
Punt 2: De teleurstelling binnen DPC is groot. In ogenschouw genomen dat Dhr. Femme Taken één van de initiators was om de Dutch Power Cows op te richten en dat hij nu (samen met zijn medewerkers) te kennen geeft dat er voor 'zijn DPC' (ik hoop dat ie het nog wel een beetje zo ziet) geen plek meer is op de frontpage is voor velen extra zuur. Ondanks het feit dat hij geen verantwoording hoeft af te leggen aan ons, hoop ik dat hij zijn redenaties en beweegreden hier voor ons eventueel uit één kan zetten.
Punt 3: Gaan wij, DPC zijnde, hier iets van merken? Geen idee. Ik denk dat veel regelmatige bezoekers van tnet de hitparades toch wel oversloeg. Als de crew van tnet nog wel iets ziet in het fenomeen Distributed Comuting in het algemeen en Dutch Power Cows in het bijzonder, mag ik hopen dat indien een bezoeker van tnet (die toevallig ook DPC-er is) een nieuwsposting doet (en dan niet gewoon een melding, maar een bijzondere prestatie bv een nummer 1 positie pakken, een megaflushuitslag) dat deze dan ook gepost wordt. Deze zeldzame en opvallende posting zal misschien meer nieuwe leden werven dan de dagelijkse, voor veel mensen onduidelijke, soms rommelige postings die tot op heden daar verschenen.
Punt 4: We moeten niet uit het oog verliezen dat de Dutch Power Cows eigenlijk een unieke situatie hadden gecreerd ten opzichte van hun 'verhuurders' tnet en GoT. Geen enkel ander Distributed Computing team kreeg zoveel exposure op hun frontpage als wij. Vergelijk DPC even met de DC-teams van Anandtech, Ars, Slashdot etc. die maar zeer zelden op de diverse frontpages te zien waren/zijn (en dan heb ik het nog niet eens over de 'siteloze' teams als S@NL, KWSN etc.). Enkel met speciale gelegenheden zijn deze hardware sites genegen om een nieuwsposting van 'hun DC-team' op de frontpage toe te laten. Mede dankzij het toegenomen succes en professionalisering van tweakers.net is deze situatie geëvolueerd in wat hij nu is en helaas wat sneller dan veel ons gewenst zouden hebben.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Punt 6: Door de commotie die nu ontstaat/ontstaan is rijst bij mij weer de vraag: Moeten wij (als DPC zijnde) onderhand eens niet gaan nadenken over een verdere structurering van de vereniging die Dutch Power Cows heet. Ik kan hierbij al een heleboel ideeën gaan uiten, maar de vraag of wij dat nodig vinden, moet eerst beantwoord worden.
pastte niet in 1 posting
Die linkjes in de meuktracker zijn wel aardig, maar ik denk dat men daar toch veel minder snel op klikt dan op een nieuwsposting. Wat niet weg neemt dat we blij mogen zijn dat er iig nog enige aandacht voor DPC is. En in het menu bovenaan is ook nog altijd de link naar de (nog immer d.net only) FAQ te vinden.
Wat de reden vanuit de T.net BV zijn, heb ik een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant denk ik (door negatieve emoties bevangen); GVD ze zijn echt alleen nog maar op geld uit en willen gewoon alles wat niet direct met het professionele nieuws te maken heeft, weg hebben (zie ook verdwijnen Fok! tracker). En de historische binding met DPC is door de waas van $$$ tekens voor hun ogen blijkbaar uit het zichtveld verdwenen.
Aan de andere kant hebben ze natuurlijk ook wel gelijk. Die vrijwel dagelijkse post met een rijtje loze namen en getallen en verder nauwelijks meer hebben totaal geen nieuwswaarde. Ook discussies vinden er nauwelijks mee plaats, die zijn in de loop der tijd (of eigenlijk: sinds er op de frontpage ook aandacht is voor andere projecten dan RC5) naar de draadjes op GoT verhuisd.
Dat vooral dit laatste de reden is en men nog wel degelijk positief tegenover DPC (en onze binding met t.net) staat, maak ik ook op uit de zojuist door Dutchman! geplaatste tekst.
Daarom zie ik persoonlijk ook wel ruimte voor een compromis.
Zou het niet mogelijk kunnen zijn/blijven dat er iig zo nu en dan (en dan denk ik aan hoogstens eens per week) toch nog een frontpage posting is. Deze dient dan echter wel verhalend te zijn en zo dus echte nieuwswaarde te hebben. Ik denk daarbij aan (neutraal) nieuws over de voortgang van een project (bijv SETI2) of belangrijk nieuws over de postitie van DPC in een project (bijv verlizen no1 positie bij ECCp of de komende SETI MF).
Uiteraard kan hier natuurlijk wel gewoon de hitparade van de betreffende dag bij gezet worden en moet hier ook altijd een link naar een DPC FAQ bij komen
Het zou mij niet verbazen als DPC van een dergelijk contructie zelfs beter zou worden. Een frontpage posting levert altijd wel een paar nieuwe leden op, maar pas bij een goed verhaal komen er echt veel bij (zie de 2 verhalen die de laatste paar maanden over ECCp zijn verschenen). En er zijn vast wel DPC'ers te vinden die zo heel nu en dan eens een verhaaltje willen schrijven (ik ook best).
Als anderen dit ook een goed idee vinden, hoop ik dat de DPC crew dit wil voorleggen aan de t.net crew.
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Maar het verdwijnen van de FOK! linkjes had ik nog niet eens gezien. Dus ook de binding met deze site wordt verbroken?
"don't shoot the messenger"
Ik zie al veel handen omhooggaan die graag een compromis sluiten door (eens per week??) een FP-posting te maken die echt een 'nieuws-waarde' heeft. Zoals mist ook al zegt, denk ik dat door een pakkend verhaal meer mensen naar DPC worden getrokken dan zomaar wat cijfertjes. Degene die de (wekelijkse) FP-post maakt, moet wel afwegen wat het beste project is om voor te posten en moet dus belangrijk genoeg zijn voor een FP-post, bijv D2OL veroverd 1e plaats, SETI MF, ECCp wordt ingehaald (iets in deze orde). Niet zo nu en dan een hitparade want, die heeft, zoals Tnet zeg, niet echte 'nieuws-waarde'.
Maar 1 ding moet cker zijn, we moeten een goede positie blijven houden op de FP, we zijn tenslotte een dochter (of kan ik bter zoontje zeggen
Of zou dat niet professioneel zijn?
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
Verwijderd
Volgens mij maak je geen kans dat ze de layout nog gaan veranderen, dus je hoeft het niet eens voor te stellen denk ik.fraek schreef op 17 september 2002 @ 16:52:
Zou een plaatje ipv tekst op de frontpage niet kunnen helpen? De RC5 koe bijvoorbeeld of mischien een contest uitschrijven? Dat plaatje zou dan naar het DPC forum kunnen linken..
Of zou dat niet professioneel zijn?
Zelfs het tweakers logo staat er niet meer, dus dpc logo gaat ook echt niet lukken.
[ Voor 0% gewijzigd door MarkB op 17-09-2002 18:38 . Reden: DM :) ]
Precies zoals ik er ook over denk. Beter 1 keer in de week een goed verhaal, dan elke dag een klein zinnetje waar je zo over heen leest. De verhaaltjes moeten dus wat langer worden, en interesante informatie bevatten, zodat nieuwe mensen ook begrijpen wat er aan de hand is.My schreef op 17 September 2002 @ 16:49:
Verhaaltje
We zijn eigenlijk een dochter van t.net, want koeien zijn vrouwtjes
Juist
Zie ook: Einde aan de Frontpage DPCH's
Nu moeten we er alleen voor zorgen dat de belangrijke mijlpalen (zoals megaflushes, behalen van nr.1 etc.) precies in het weekend vallen
Dacht zelf aan een tweewekelijkse posts met positie-verplaatsingen, overzicht van DPC prestaties per project en wat nieuwtjes.
Ik ben blij dat er trouwens iets constructiefs mee gedaan wordt. Het gaat (in mijn ogen) de goede kant op met DPC. Hopelijk kunnen en willen veel mensen hun steentje bijdragen.
Welke groep? De DPC-crew? Vindt jij dat deze nog betrokken genoeg zijn bij DPC, hun leden en de projecten?
Een tweewekelijks overzicht kan denk ik alleen als je meerdere mensen hebt die bereid zijn dat te schrijven, met slechts 1 of 2 auteurs krijg je gegarandeerd problemen met de continuïteit van het verhaal. Zeker als er een megaflush of iets dergelijks in de buurt zit is er stof genoeg iig
[ Voor 0% gewijzigd door Dutchman! op 19-09-2002 14:40 . Reden: tikfouten ]
Dus naast de DPC-crew die (als de lijst op wdo nog klopt) onderhand ook wel aan wijziging toe is, per project een aanspreekpunt. Die persoon zal zich (nogmaals NIET vrijblijvend) hard kunnen maken voor 'zijn' project en (mede)zorg moeten dragen voor informatie aanlevering en FAQ's en dergelijke. Als blijkt dat er zulke iemanden
* MarkB is best een beetje trots op die laatste zin
Het gaat om de invulling van die twee posts per maand, heb diverse mensen gepeild en een idee is:
- (gecomprimeerde) stats van elk project
- Een algemeen verhaal
En dat twee keer per maand
Komt er wel een crew-discussie topic of vindt iedereen het allemaal wel best zo, zoals het de laatste tijd loopt?
Voor jou altijdMy schreef op 19 september 2002 @ 17:31:
Even die laatste zin wat beter definiëren, wat dit is wel heel abstract
Er wordt te kennen gegeven dat dit topic niet bedoeld is om een discussie te voeren over de crew (en dan in zijn algemeen). Terecht.
Mijn vraag was of er dan ooit zo'n topic gestart gaat worden of dat alle leden van DPC alles wel goed vinden zo en dat er zo'n topic niet nodig is.
Dat was mijn vraag
Verwijderd
Maar dan moeten we misschien eerst de taken van de crew formuleren...
anywayz, niet in dit topic
MarcyDarcy schreef op 19 september 2002 @ 23:22:
kay het topic is er niet voor bedoelt maar er mag toch wel over gediscuseerd worden? Moet er dan een nieuwe aangemaakt worden? Ik had eigenlijk best graag wat willen zeggen omtrent de frontpage posts. Heb een beetje het idee dat de oude garde (de DPC Crew, is al jaren hetzelfde) het regelen en de leden eigenlijk 0 inspraak hebben. Of heb ik het verkeerd?
Dat laatste heb je correct, je ziet het verkeerd
Als je leuke ideeen hebt, schroom dan niet om met iemand van ons contact op te nemen (DPCH posters, DPC-crew).
We staan allemaal open voor ideeën, daar kunnen we wat mee.
Je bepaald zelf of je inspraak hebt of niet, een forumbrede discussie zie ik niet als een optie, dan krijg je honderden replies en is het gehele overzicht weg.
Is het geen idee om per post een klein overall verhaaltje te houden en dan twee projecten extra aandacht in die post te geven? Dus als bijv. ECCp een MF of GF heeft, een extra post te doen met info daarover?DSmarty schreef op 20 september 2002 @ 00:28:
[...]
Dat laatste heb je correct, je ziet het verkeerd
Als je leuke ideeen hebt, schroom dan niet om met iemand van ons contact op te nemen (DPCH posters, DPC-crew).
We staan allemaal open voor ideeën, daar kunnen we wat mee.
Je bepaald zelf of je inspraak hebt of niet, een forumbrede discussie zie ik niet als een optie, dan krijg je honderden replies en is het gehele overzicht weg.
Dat is al een 'probleem' om mee te beginnen. Wie weet er nog welke mensen deel uit maken van deze twee groeperingen? Ik neem aan dat de lijst die op wdo staat verouderd is. Of is bv wildhagen nog steeds 'lid' van de crew.DSmarty schreef op 20 september 2002 @ 00:28:
[...]
Met andere woorden. Wellicht kan even vermeld worden (hier bv maar zeker op wdo) wie nu precies lid is van de crew en welke mensen DPCH-poster zijn. Alvast bedankt