Toon posts:

kots nr2

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 15:18 schreef DenniZ het volgende:
Ik denk er vaker over na dan je je voor kan stellen denk ik...

Het is gewoon een feit... de hele allochtone gemeenschap is een geld-opslurpend, crimineel blok aan ons been geworden...[/quote]

Verwijderd

De criminaliteit onder alochtonen is hoger als bij Nederlanders en ze kosten een boel geld, dus wat dat betreft liegt hij niet. Hij had het alleen iets tactischer moeten brengen.

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft het over de hele allochtone gemeenschap..vindt ik niet echt genuanceerd..maar er staan meer van dat soort onzinnige replys van hem.
elke topic over allochtonen loopt weer uit op gezeik. :(

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Jona112 & Denniz zijn allebei gebanned.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Na even verder gelezen te hebben heb ik de hele thread maar in een donker hoekje gestopt (= niet verwijderd.). De adjes&modjes zullen verder kijken wat er mee gaat gebeuren..

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 15:44 schreef Azrael het volgende:
hij heeft het over de hele allochtone gemeenschap..vindt ik niet echt genuanceerd..maar er staan meer van dat soort onzinnige replys van hem.
elke topic over allochtonen loopt weer uit op gezeik. :([/quote]Dat ben ik met je eens maar dat er zelfs hier censuur plaats vindt valt me eerlijk gezegd tegen. Het enige wat er gebeurde was generalisatie Ik had niet het gevoel dat het uit de hand liep

Verwijderd

Topicstarter
het loopt nog niet echt uit de hand maar het is wel op het randje..en dat kan toch denk ik verre gevolgen hebben :(

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Het is in elk geval tegen artikel 1 van onze geliefde grondwet. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ohhh man! t begint wel steedz minder gezellig te worden hier op GoT he! :( irritant, en erg jammre...

• Tom
  • Niet online

Tom

...zucht...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.