Reunion, geluid?

Pagina: 1
Acties:

• bskibinski
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-01 12:30

bskibinski

Frontend Developer

Topicstarter
Reunion is een oud spelletje misschien dat sommige het nog kennen... hoe dan ook
ik heb nu een Soundblaster AWE32 en ik wil dus geluid in dat spelletje hebben
als ik setup kies, kan ik uit deze dingen kiezen
1 - gravis ultrasound
2 - sound blaster pro
3 - sound blaster 2.0
4 - adlib
5 - no sound
alleen als ik "no sound" kies doet het spel het... alle andere kan hij de configuratie
niet van vinden... weet iemand hier iets op? of zal ik het gewoon zonder geluid moeten spelen....
BTW, het is op windows2000

[ Voor 0% gewijzigd door bskibinski op 17-09-2002 00:32 . Reden: windhoos ]

Accessibility first

Verwijderd

Dosdrivers voor Soundblaster installeren, en deze starten voor je Reunion start. Oh en reunion Windows niet laten detecteren, toen deed ie het bij mij :) ik hem em nog origineel, cool spel! jammer dat Grandslam er niet meer is :{

• bskibinski

bskibinski

Frontend Developer

Topicstarter
moet een remake van komen vind ik ;)
maar hoe doe je dat... het spel windows niet laten detecteren??
via dos promt ofzo?

Accessibility first

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, ik moet zeggen dat ik het hier in 2000 niet kan vinden, in 9x was dat volges mij rechtermuisknop> properties> program> Don't let program detect windows oid. Maar die problemen blijven kut imo, ik denk dat ik maar weer es een dosbak ga bouwen :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

daar heb ik een progje voor :) heb je gewoon dossound in nt omgeving... zo heb ik idiana jones gedaan met muziek en stemmen op een 2k sblive sys ...

zal ff zoeken

Verwijderd

MegaPool schreef op 17 september 2002 @ 01:37:
moet een remake van komen vind ik ;)
maar hoe doe je dat... het spel windows niet laten detecteren??
via dos promt ofzo?
Sjah...de uitgever en de developer zijn failliet. En ik had ze nog wel gesponsord :'( vooral de enorm lange 'stylish' zwart-witte introdemo was COOL! En je kon duidelijk horen dat ze van de Amiga afkwamen, lekkere modjes :)

• bskibinski

bskibinski

Frontend Developer

Topicstarter
bzrk schreef op 17 september 2002 @ 14:07:
daar heb ik een progje voor heb je gewoon dossound in nt omgeving... zo heb ik idiana jones gedaan met muziek en stemmen op een 2k sblive sys ...

zal ff zoeken
k'zou het heel fijn vinden ja... want zonder geluid is het altijd best jammer :)
en die demo doet het bij mij niet... hij staat wel gewoon in die foldertjes... maar hij laat hem niet zien... achja, das niet zo erg... ik kan hem me nog wel heel vaag herinneren, toen ik klein was speelde mijn broer dit en keek ik altijd mee
was toen echt _/-\o_

Accessibility first

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:13

Vuvuzela

My spire is forming

Ja is inderdaad een leuk spel, ik weet alleen niet hoe je het geluid kan fixen... Maar als BzrK dat proggie nou zou vinden zou IK ook erg bly zyn :+

I served in a company of heroes.

Pagina: 1