CD-RW lezen met incompatible CD-Drive

Pagina: 1
Acties:

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Ik vraag me af of het mogelijk is om een CD-RW te lezen met een CD-Drive die dat volgens de specificaties niet kan. Het gaat in dit geval om de AOpen 910E, en ik kan er geen CD-RW's mee lezen.

Is er op een of andere manier een truc waardoor het wel mogelijk is?? Of de Drive echt hardwarematig "oud", dat het echt niet kan ? Of moet ik de CD-RW op een speciale manier branden :?

Ik ben op dit moment nog beperkt tot DOS.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

silentsnow schreef op 17 september 2002 @ 00:28:
Ik vraag me af of het mogelijk is om een CD-RW te lezen met een CD-Drive die dat volgens de specificaties niet kan. Het gaat in dit geval om de AOpen 910E, en ik kan er geen CD-RW's mee lezen.

Is er op een of andere manier een truc waardoor het wel mogelijk is?? Of de Drive echt hardwarematig "oud", dat het echt niet kan ? Of moet ik de CD-RW op een speciale manier branden :?

Ik ben op dit moment nog beperkt tot DOS.
t hangt er helemaal vanaf van welke kwaliteit je CDRW schijfje is :)

mijn DISCMAN ( antiek he ? ) leest alleen een CDRW die vanuit de fabriek gewist is en daarna beschreven. heb ik hem eens gewist dan doet die het niet meer :(

pakt je Cd-rom speler hem niet dan zal je toch een CD-R plaatje moeten opofferen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Probeer het eens met een Single Session en een Finalized CDRW. Verder kun je ook een poging wagen de firmware te updaten (linkje zit in OM FAQ). Drivers doen weinig toe :)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
BalusC schreef op 17 september 2002 @ 08:22:
Probeer het eens met een Single Session en een Finalized CDRW.
Nope, geen resultaat :(
Verder kun je ook een poging wagen de firmware te updaten (linkje zit in OM FAQ).
'K had al een direct linkje gegeven in m'n eerste post ;)
Drivers doen weinig toe :)
Helaas.

Jammer, dan niet :(

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590