[monitor] Rare kleuren over beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• TimeClypse
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-03-2024

TimeClypse

Microtus Arvalis

Topicstarter
Nadat ik mijn monitor van mijn computer had losgekoppeld en er weer op had aangesloten, vertoont mijn monitor ineens rare kuren. Allemaal rode, paarse, groene en blauwe vlekken over het hele beeld. :?

Ik heb verder niks vreemds uitgevoerd, en voor die tijd had ik nergens last van. Ook na veelvuldig in-/uitschakelen (geen degauss-functie op mijn Philips 15C monitor), blijven de kleuren aanwezig.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? :?

Paulvogel ©

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Het lijkt erop alsof iets magnetisch je buis heeft beinvloed, althans, dit zijn dezelfde symptomen.

Als degaussen niet helpt, ontkoppel de monitor dan volledig van het lichtnet en je computer en morgenochtend zou het weg moeten zijn. Zo niet.. pech.. helaas..

Download my music on SoundCloud

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
dominicbout schreef op 16 september 2002 @ 23:37:
Het lijkt erop alsof iets magnetisch je buis heeft beinvloed, althans, dit zijn dezelfde symptomen.

Als degaussen niet helpt, ontkoppel de monitor dan volledig van het lichtnet en je computer en morgenochtend zou het weg moeten zijn. Zo niet.. pech.. helaas..
Lol.....is wel heel droog gezegd, helaas wel waar.
Heb zelf ook wel s gehad, broertje zat met een magneet te ouwehoeren, en toen was ik kwaad :( dat heeft ie wel geweten :P Uurtje later nix meer aan de hand.