Toon posts:

Kan straling van eoa spanningsveld de HD beinvloeden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb bijna de hele dag hier en overal zitten zoeken, maar kan eigenlijk geen oplossing vinden.
Dit is het probleem:
Vrienden van ons hebben onlangs onze PC gekocht, hij draaide bij ons als een trein om zo maar te zeggen, maar eenmaal geplaatst bij hun werd ie supersloom, programma's wilden niet opstarten e.d.
Het is een 333 celeron, 256 geheugen, XP, 32x10x40 LG brander, 20 Ghz Maxtor.
Kortom, PC weer mee naar huis genomen, aangesloten....draait wederom als een trein.
PC terug, aangesloten, zelfde probleem.
We dachten de oplossing te hebben door de kast onder het bureau te zetten ipv naast de monitor en wat denk je, hij draait als een trein.....voor een week, toen kreeg hij weer dezelfde kuren.
Kan daar in huis een magnetisch/spannings veld ofzo zitten wat de HD stoort?
Bij voorbaat dank namens onze vrienden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk eerder dat dit heeft te maken met het feit of die computer wel of niet geaard is.
kijk daar eerst eens naar.

Verwijderd

Topicstarter
Hij zit bij ons idd aangesloten op een geaard stopcontact, en daaro niet......we gaan het proberen...tnx !!

Verwijderd

Topicstarter
Nou we hebben vandaag vanalles getest, de kast op ons beeldscherm: draait alles perfect, hun beeldscherm geaard aangesloten en wat denk je, de programma's weigeren weer.
Ook met het aanzetten van hun beeldscherm begon mijn pc te shaken (staat ernaast).
PC uit, ons beeldscherm erop en alles draait weer als een treintje, lijkt ons dan toch aan het beeldscherm te liggen.....

Verwijderd

"shaken"? ?

Hebben wij het hier over fysiek heen en weer bewegen???

Verklaar je nader

Verwijderd

Topicstarter
nee, sorry inderdaad raar uitgelegd van mij, het beeld begon te shaken.

Verwijderd

Topicstarter
Delete dit topic maar, hij doet nu helemaal raar, ook met ons scherm, wordt format c tje !!
Pagina: 1