Ik vind het wel een aardig plan hoor. T.net en GoT draaien nou eenmaal zo lang en zo goed door de vrij hechte community. Door die berichtjes vergroot je de interactiviteit en interactie tussen die leden van de community alleen maar.
De inhoud van die berichtjes vind ik neit zo interessant, die moet ieder voor zich weten. En aangezien er nog steeds vooral tweakers komen, of iig mensen die interesse in PC's en aanverwanten hebben, zal het echte cu2 gehalte wel meevallen.
Zie het als een stukje ontspanning en een iets lossere vorm van 'online-socializen' tussen mensen met wie je bepaalde interesses deelt. En daar heb je idd ook wel GoT voor, maar een profiel met bio, CV en foto hebben dan toch nog een leuke toevoeging daaraan
Kan er ook misschien in React niet een linkje in je profiel komen naar je t.net profiel oid? In de toekomst?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens