TFT portrait modus ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
De nieuwe monitoren van tegen woordig hebben vaak een "portrait modus", zodat je je scherm 90graden kan kantelen.

Ook al was ik eigenlijk tot voor kort van plan om bij de aanschrijf van een nieuwe monitor bij CRT teblijven, zit ik nu toch wel erg tetwijfelen om een tft tenemen.

Graag zou ik ervaringen horen van mensen, want ik moet zeggen het lijkt me echt ideeal, vooral als je veel moet scrollen in forum's (zoals op got) kun je nu toch extra lezen ipv scrollen en weer je foccusen waar je gebleven was. dus ipv 1280bij 1024 draai je lekker 1024 bij 1280.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:16
heb er op de zaak 2 staan een NEoview (vrij onbekend meer maar goede kwaliteit en 3jaar garantie) en een Adi beeld is goed en zit allebij software bij... wel geinig en tis inderdaad handig bij het surfen en type

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Ik zou er moord voor doen. Met proggen/office/surfen zo ontzettend handig/heerlijk. Nu zit ik ook weer tegen 2 witte zijkanten op GOT aan te kijken die niet gebruikt worden. Net als op andere sites.
Ik heb een tijdje een iiyama 17inch gehad die het had en dat is echt fantstisch. My next TFT samsung 18inch kantelt ook weer :)
ps alleen zinvol op 17inch en groter.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• HermeS
  • Laatst online: 14-08 16:31
Kan het kwaad als ik mijn superzware 19inch crt op zijn kant leg, en er zo een paar dagen mee werk om het testen, of is dat niet zo goed voor de monitor. Hij is nog niet zo oud dus ben er wel zuinig op.

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
Ik heb hier op mijn werk een IIyama 18' TFT, ook kantelbaar. Het werkt wel, maar ik gebruik het eigenlijk nooit. Bovendien werkt de software die erbij zit (pivot) niet lekker onder windows 2000: zit je lekker te werken, draait ie het beeld ineens 90 graden om :)
Maar voor browsen en word e.d. is het wel ideaal.
Ik heb thuis echter een 21' scherm op 1600x1200, en daar krijg ik ook een heel a4 op, en heb ik de zijkanten nog vrij voor winamp, msn oid. Alleen dat bakbeest is niet leuk om de trap op te sjouwen ;)

• Paladin
  • Laatst online: 22:20

Paladin

Play Ball!

Ik heb de functie ook op me samsung 171p en voroal met office/proggen en ook surfen is het erg handig de pivot functie zit ingebouwd bij me radeon software en werkt echt super.

oftewel vind het een zeer aangenaam iets

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
HermeS schreef op 18 september 2002 @ 08:50:
Kan het kwaad als ik mijn superzware 19inch crt op zijn kant leg, en er zo een paar dagen mee werk om het testen, of is dat niet zo goed voor de monitor. Hij is nog niet zo oud dus ben er wel zuinig op.
Als het zo simpel was hadden ze vast al kantelbare crt's gemaakt.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
HermeS schreef op 18 september 2002 @ 08:50:
Lijkt me idd niet echt aan te raden, heb je geen oudere monitor ofzo? Je kan natuurlijk ook gewoon een bed naast je pc zetten en erbij gaan liggen :)

Verwijderd

woutervs schreef op 18 september 2002 @ 08:57:
Alleen dat bakbeest is niet leuk om de trap op te sjouwen ;)
Ja maar hoe vaak versjouw je je monitor nou :?
Pagina: 1