Ik had gehoopt met een if..then..endif het zo voor elkaar te krijgen. Dat afhankelijk van een var waarde cursor1 of cursor2 wordt gebruikt.
Nu gebruik ik dus 2 gelijke cursors maar met elk andere (en behoorlijk grote) where voorwaarden. Zoiets als X in (A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K) en de andere X in(L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U).
Met het resultaat uit de cursors werk ik dan weer verder.
Heb ik cursor 1 nodig dan maak ik hem nu nog actief door remark tekens (---) weg te halen en bij cursor2 deze juist neer te zetten. Werkt verder prima, maar 5 seconden werk, maar het zou mooier/netter zijn ik bij "DECLARE"
v_cursor1 boolean default true;
Kon neerzetten om deze eventueel via een &vraag op false te zetten.
IF v_cursor1 = true
THEN cursor1;
ELSE cursor2;
END IF;
Bovenstaande werkte dus niet, maar if..then..else voor cursors leek me al wat vreemd
Maar ik kan even geen andere oplossing bedenken. Iemand anders een idee?
Nu gebruik ik dus 2 gelijke cursors maar met elk andere (en behoorlijk grote) where voorwaarden. Zoiets als X in (A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K) en de andere X in(L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U).
Met het resultaat uit de cursors werk ik dan weer verder.
Heb ik cursor 1 nodig dan maak ik hem nu nog actief door remark tekens (---) weg te halen en bij cursor2 deze juist neer te zetten. Werkt verder prima, maar 5 seconden werk, maar het zou mooier/netter zijn ik bij "DECLARE"
v_cursor1 boolean default true;
Kon neerzetten om deze eventueel via een &vraag op false te zetten.
IF v_cursor1 = true
THEN cursor1;
ELSE cursor2;
END IF;
Bovenstaande werkte dus niet, maar if..then..else voor cursors leek me al wat vreemd
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant