Weet er iemand hier hoe je een USB Hub zelf kan maken? Een hub met 4 poorten. Want die heb ik nodig voor mijn digicam's en webcam's.
waarom koop je er geen. Bij de kijkshop hebben ze er een voor 14.99 euro (4-poorts)
dus waarom moeilijk doen (ps. ik heb zelf ook zo'n hub, en die werkt supergoed)
De oplossing is niet altijd de oplossing
Euhh, volgens mij zit er een aardig stukje electronica in wat niet zelf na te maken is. Dit regelt oa. de communicatie van de apparaten naar de pc, en zorgt ervoor dat de apparaten niet interfereren met elkaar. Je zou er hoogstens een open kunnen slopen en de electronica daaruit gebruiken.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dat wil niet zomaar. Heb je enig idee hoe het moet? Je hebt zowie zo al kennis nodig van electronica! Maar toch een leuk idee. Het doet me aan een topic denken van "hoe maak ik mijn eigen moerderbord"
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
* GreeTz heeft hier schemas liggen van mn eigen ontworpen switch 10/100 dus waarom geen USB hub, maarja ik geef toe enige kennis van elektronica is wel handig
Alleen: DE GROETJES
Anoniem: 20531
Nouja USB Hub vs Mobo is wel ff iets anders.The_Greater schreef op 16 september 2002 @ 22:06:
Dat wil niet zomaar. Heb je enig idee hoe het moet? Je hebt zowie zo al kennis nodig van electronica! Maar toch een leuk idee. Het doet me aan een topic denken van "hoe maak ik mijn eigen moerderbord"
ik heb ook die, werkt perfect en is nog een kleintje ook nogimthecool1 schreef op 16 september 2002 @ 22:05:
waarom koop je er geen. Bij de kijkshop hebben ze er een voor 14.99 euro (4-poorts)
Leuke mod met die vieze oude compaq muis. Weten we ineens waarom je zelf een USB hub wilt maken. Al je geld zit in die dremel :-)
check www.usb.org en zoek de specs, staat precies in waaraan een USB hub moet voldoen...
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Hmmmzz, ik dacht dat het wel iets makkelijker was
Maarja, dan koop ik er wel 1!
En KaiZas.....Slaat echt nergens op wat je loopt te lullen! Mag ik geen ouwe muis modde ofzow!
En KaiZas.....Slaat echt nergens op wat je loopt te lullen! Mag ik geen ouwe muis modde ofzow!
Tuurlijk mag jij een oude muis modden. Ik vraag me gewoon af of je'm überhaupt gebruikt. Het ding heeft geeneens een wieltjeMag ik geen ouwe muis modde ofzow!
Je kan er een IR-reciever van maken die op je seriele poort zit...KaiZas schreef op 16 september 2002 @ 22:27:
[...]
Tuurlijk mag jij een oude muis modden. Ik vraag me gewoon af of je'm überhaupt gebruikt. Het ding heeft geeneens een wieltje
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Anoniem: 65158
Om een idee te krijgen:
We nemen een chippie en plakken die op een printje:
http://www.lpmi.u-nancy.fr/realisation/USB/usbhub.html (sorry in het frans)
We nemen een chippie en plakken die op een printje:
http://www.lpmi.u-nancy.fr/realisation/USB/usbhub.html (sorry in het frans)
Pagina: 1