Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
hehe zijn nogal wat users denk je ook nie ? en zal die dns refferals leveren die geen hoop extra serverload op ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Het was er altijd wel...ShadowBumble schreef op 16 september 2002 @ 21:57:
hehe zijn nogal wat users denk je ook nie ? en zal die dns refferals leveren die geen hoop extra serverload op ?
Volgens mij maakt het voor een webserver niet uit of hij een URL voor zijn kiezen krijgt of een DNS-refferal.ShadowBumble schreef op 16 september 2002 @ 21:57:
Volgens mij staat dit al heel lang uit?
Professioneel Hyves-weigeraar
niet zo heel lang, max een paar maanden...Wouter Tinus schreef op 16 september 2002 @ 22:06:
Volgens mij staat dit al heel lang uit?
Niet echt nuttig IMHO. Dan krijg je van die dingen als verkoop.tweakers.net of pr.tweakers.net (users verkoop en pr).
Gevaarlijk!
Gevaarlijk!
het werkt nu dus in ieder geval wel... http://wfvn.tweakers.net
maar ik denk dat dat een andere oorzaak heeft
maar ik denk dat dat een andere oorzaak heeft
EquiNox schreef op 16 september 2002 @ 22:08:
Niet echt nuttig IMHO. Dan krijg je van die dingen als verkoop.tweakers.net of pr.tweakers.net (users verkoop en pr).
Gevaarlijk!
Klopt, dat was ook de reden dat het uit is gezet. Er verschenen ook users "gahtering", "gatherin", "ftp", "www" etc. Daarna hebben ze volgens mij alleen nog maar naar de profielen gewezen
Professioneel Hyves-weigeraar
ja ok.. daar gaat het me dus ook: verwijs dan ook naar de profielen; en niet naar de frontpage zoals ik nu steeds krijg
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
ja idd, nu doet mijn huisje het niet
Verwijderd
En nogal wat gratis reclame.ShadowBumble schreef op 16 september 2002 @ 21:57:
hehe zijn nogal wat users denk je ook nie ?
Nee, hoogstens een beetje data en met een fatsoenlijke DNS levert dat weinig serverload op. Niet om van wakker te liggen iig.en zal die dns refferals leveren die geen hoop extra serverload op ?
Oh jee! Dan maak je er toch ${blaat}.users.tweakers.net van..? Zelfde argument als met email: user@tweakers.net is idd 'gevaarlijk' maar dan heb je nog blaat@users.tweakers.net en dat is niet 'gevaarlijk'.
Waarbij users slechts een voorbeeld is natuurlijk...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2002 02:09 . Reden: typo ]
Pagina: 1