Ok, ik heb in Windows XP pro een directory die ik niet kan verwijderen. Windows XP geeft de fout "Directory not empty". Dit heb ik al gedaan/geprobeerd:
1. Alle hidden files en protected operating system files getoond.
2. Ownership opgeeist van alles in die dir en alles verwijderd.
3. Directory gerenamed naar korte naam/verschillende namen.
Maar zowel in DOS als explorer blijft de fout: "Directory not empty".
Iemand een idee hoe ik hem weg kan halen?
Voor wie wil weten hoe ik die directory heb gemaakt: Ik heb met Partition Magic 7.0 twee partities samengevoegd. Op het eind gaf PM allerlei fouten en stopte ermee. De nieuwe partitie was niet zichtbaar in Windows omdat hij niet goed gemount was, maar het lukte mij om hem weer te mounten en met chkdsk werden er diverse crosslinks, lost clusters, verkeerde security descriptors etc. gerepareerd. Kortom, het lijkt erop dat Partition Magic het goed verkloot heeft
. Toch zijn de meeste bestanden nog goed. Een van de oude partities kwam in een directory 'd_oud' terecht. Ik heb deze leeg gemaakt, maar er stond nog een System Volume Information in, zodat hij niet gedelete kon worden (fout van PM). Deze heb ik volledig gedelete door, zodat de directory toch echt leeg is volgens mij, maar ik krijg hem dus niet verwijderd.
P.S: kijk dus uit met partition magic. Het ligt echt aan het programma, ik heb geen brak geheugen/disk ofzo (heb ik getest, en ik heb ook nooit problemen verder).
1. Alle hidden files en protected operating system files getoond.
2. Ownership opgeeist van alles in die dir en alles verwijderd.
3. Directory gerenamed naar korte naam/verschillende namen.
Maar zowel in DOS als explorer blijft de fout: "Directory not empty".
Iemand een idee hoe ik hem weg kan halen?
Voor wie wil weten hoe ik die directory heb gemaakt: Ik heb met Partition Magic 7.0 twee partities samengevoegd. Op het eind gaf PM allerlei fouten en stopte ermee. De nieuwe partitie was niet zichtbaar in Windows omdat hij niet goed gemount was, maar het lukte mij om hem weer te mounten en met chkdsk werden er diverse crosslinks, lost clusters, verkeerde security descriptors etc. gerepareerd. Kortom, het lijkt erop dat Partition Magic het goed verkloot heeft
P.S: kijk dus uit met partition magic. Het ligt echt aan het programma, ik heb geen brak geheugen/disk ofzo (heb ik getest, en ik heb ook nooit problemen verder).