Hallo,
ik heb laatst dus een Creative Inspire 5300! set gekocht ;
http://www.americas.creat...s/product.asp?Product=168
en ik was al in het bezit van het volgende :

de reden waarvoor ik die Inspire! 5300 heb gekocht is :
1. Subwoofer
2. 5kanaals geluid (5.1)
3. Makkelijk op computer aan te sluiten
4. handige control unit erbij
Maar nu ben ik toch niet helemaal tevreden over de Satalite speakertjes (5Watt. RMS ) komt een ietwat plastic geluid uit integenstelling tot mijn yamaha boxen.
Nu vraag ik mij het volgende af :

Die 2 yamaha boxen op de versterker van de inspire! front ingang aan te sluiten?
En de satalite center speaker vervangen door die Center speaker van mijn Celestion.
Dan hou ik 3 Satalite speakertjes over daar gebruik ik er 2 van om de Rear achterkant te versterken (2speakertjes per kanaal/aansluiting )
of zeggen jullie vergeet die inspire! 5300 en gebruik die Pioneer versterker
dan mis ik wel de subwoofer.
tevens ben ik van plan om in de toekomst een Xbox aan te schaffen kan ik dan ook gelijk mijn inspire 5300! via die 3 draadjes ( 3 kleurtjes en 3 aansluitingen weers zijde ) de xbox voorzien van 5.1 geluid?
hier nog een paar pictures :

ik heb laatst dus een Creative Inspire 5300! set gekocht ;
http://www.americas.creat...s/product.asp?Product=168
en ik was al in het bezit van het volgende :

de reden waarvoor ik die Inspire! 5300 heb gekocht is :
1. Subwoofer
2. 5kanaals geluid (5.1)
3. Makkelijk op computer aan te sluiten
4. handige control unit erbij
Maar nu ben ik toch niet helemaal tevreden over de Satalite speakertjes (5Watt. RMS ) komt een ietwat plastic geluid uit integenstelling tot mijn yamaha boxen.
Nu vraag ik mij het volgende af :
Die 2 yamaha boxen op de versterker van de inspire! front ingang aan te sluiten?
En de satalite center speaker vervangen door die Center speaker van mijn Celestion.
Dan hou ik 3 Satalite speakertjes over daar gebruik ik er 2 van om de Rear achterkant te versterken (2speakertjes per kanaal/aansluiting )
of zeggen jullie vergeet die inspire! 5300 en gebruik die Pioneer versterker
dan mis ik wel de subwoofer.
tevens ben ik van plan om in de toekomst een Xbox aan te schaffen kan ik dan ook gelijk mijn inspire 5300! via die 3 draadjes ( 3 kleurtjes en 3 aansluitingen weers zijde ) de xbox voorzien van 5.1 geluid?
hier nog een paar pictures :