De oplossing is niet altijd de oplossing
- www.conrad.nl
- www.xxlcases.nl
- www.dangerdan.com (misschien)
- en op een hoop pc-beurzen
krijgen.
Ik denk dat je het over de NewQ hebt.
Kijk op http://www.newq.com
Ik heb er zelf ook één en ik ben er zeer tevreden over. Het blijft natuurlijk wel iets voor het oog, want de opties die erop zitten zijn ook software matig te verkrijgen.
durf jij die aan te laten staan tijdens het boodschappen doen ?Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 23:06:
Doe het andersom. Stop je pc in een tuner.
http://users.pandora.be/marroe/mod/
Verwijderd
24/7.... Waarom niet?fish schreef op 16 september 2002 @ 23:57:
[...]
durf jij die aan te laten staan tijdens het boodschappen doen ?
Verwijderd
Die koop je los en sluit je aan op je comp. Vervolgens installeer je software die er bijvoorbeeld voor zorgt dat je WinAmp venstertje erop te zien is.
[ Voor 0% gewijzigd door Croccifixio op 17-09-2002 14:14 . Reden: typo ]
Verwijderd

Vinnik toch verdomd veel op een autoradio lijken...
Mozilla begon te zeiken over buitenlandse tekens die ik moest installeren, dus dan kijk ik niet verder.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 14:47:
Uhh..heb je die link van Robin 11 bekeken??..daar kom ik dit tegen
[afbeelding]
Maar nu wel even gedaan. Ziet er cool uit. Maar eerlijk gezegd heb ik die op dit forum nog nooit gezien bij een mede-user. Aangezien je de ingebouwde LCD'tjes vaker (nou ja, altijd) ziet langskomen, dacht ik dat hij het hierover had.
Mijn nederige excuses.
Maar die moet je wel in het buitenland bestellen, en dit heb ik nog nooit gedaan!
dus, weet iemand een nederlands adresje?
Ik heb hem op een beurs gekocht bij een stand van Jincomputers (Den Haag).
De link van deze winkel is: http://www.jincomputers.nl/
Je zou ook weer op een beurs kunnen wachten.
Succes
ik snap hem ook niet nee
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ik heb het al een aantal keer gezien, zit de laatste tijd veel te kijken naar div. mod-sites. ziet er vel vet uitMaChOmIdGeT schreef op 24 oktober 2002 @ 10:53:
he schiet me nou ineens te binnen kan je geen autoradio in 5.25 bay proppe volgens mij is dat dezlfde maat hahaEVIL
Verwijderd
...gamen blijft leuk...
Verwijderd
Nee dat past niet zomaar autoradio is zeker 3cm breder en 1 cm hoger. Maar ja met wat modden past natuurlijk alles.MaChOmIdGeT schreef op 24 oktober 2002 @ 10:53:
he schiet me nou ineens te binnen kan je geen autoradio in 5.25 bay proppe volgens mij is dat dezlfde maat hahaEVIL
Verwijderd
2 bays en een dremel bedoel jeMaChOmIdGeT schreef op 24 oktober 2002 @ 13:14:
haha oke dan nemen we toch 2 baysmot binnenkort toch is voor een big tower gaan kijken
Met een hamer past alles
Tja, is natuurlijk wel leuke gadget, maar als je toch in CM&El zit.. waarom je niet wagen aan een LCD? 'T is goedkoper, en je kan er ook al je pc geluid op zien
Ohja: en met ducktape blijft alles zitten.. echt...
nee hoor, is gewoon een kleine receiverVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 14:47:
[afbeelding]
Verwijderd
nah, ik zit er wel aan te denken om een auto radio/cdspeler in mn pc te modden.. meteen mn eerste modFragFrog schreef op 24 oktober 2002 @ 16:32:
[...]
Met een hamer past alles
Tja, is natuurlijk wel leuke gadget, maar als je toch in CM&El zit.. waarom je niet wagen aan een LCD? 'T is goedkoper, en je kan er ook al je pc geluid op zien
Ohja: en met ducktape blijft alles zitten.. echt...
kan ik gewoon geemen enzo zonder het aan mn performance te merken
lock, stock and two rolls of ducktape
enne, t feit dat ik hier in CM&EL zit, betekent niet dat ik het KAN hoor
als je nu es oplet ...Carstijn schreef op 24 oktober 2002 @ 18:49:
weet iemand waar je in nederland zo`n ding kan kopen?
Robin11 schreef op 24 oktober 2002 @ 00:25:
Ja heb ik.....
Ik heb hem op een beurs gekocht bij een stand van Jincomputers (Den Haag).
De link van deze winkel is: http://www.jincomputers.nl/
Je zou ook weer op een beurs kunnen wachten.
Succes
Verwijderd
Verwijderd
met 200 pietermannen kom je er niet.... de goedkoopste (=newq gold) kost nu 120 urro!Selachii schreef op 24 oktober 2002 @ 11:59:
newq dingetjes zijn typiesch hebbedingetjes die alleen op de beurzen liggen...kostte toenertijd ook 200 guldens, en dat waren nog die oudeGeen flauw idee hoe ze klinken, maar een externe pioneer amp zal echt wel beter zijn
koop bij de blokker een Flutradio TM (R)(C) voor €2,99 en genieten geblazen!
Je hebt dan geen bas maar dat geeft niet he?
Nieuw huis, nieuwe (verduurzamings)kansen...
Verwijderd