Wat betekenen deze symbooltjes, tis voor geluid, dat wel....

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 01:17
Tja heb een probleeempje met een samsung tv, er zit een schakelaartje voor geluid, alleen wat doet het precies...

Ik heb het idee, het is een stereo tv, dat dat driehoekje staat voor normaal, dus mono en stero mode, en dat rondje met 3/4 rondje ertegen aan, dat dat spatial surround of zo iets zou zijn, alleen zeker weten doe ik het niet....

Zoektocht op inet leverde aleen een reparatie voorstel op, en dat hebben we dus al lang gedaan, want hij doet sinds vorige week weer :), en nee geen manual of zo.....

De gratis helplijn van samsung is pas morgen weer bereikbaar...

Annyway thanx

Edit: oh ja de tv is ongeveer een jaar of 8 oud, en is een SAMSUNG CX-5325 w

[img][http://members.home.nl/elmo/fuji2800z/samsung%20cx-5325%20003.jpg[/]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op mijn Barco die ik vroeger had, stonden die logootjes voor mono(links) en stereo(rechts), geloof ik

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Mono en Stereo. Dat weet iedereen toch? :P

Volvotips.com

Verwijderd

yep mono en stereo

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 01:17
Bart-Willem schreef op 16 september 2002 @ 21:40:
Mono en Stereo. Dat weet iedereen toch? :P
Ja op zich wel, MAAR:
ik heb onder in de voet van de tv een 2tal ledjes die aangeeft of de uitzending mono is of stereo is, en dat icoontje heb dus 2 aparte rondjes voor stereo, nou ja, meer 2 oortjes , of iets wat er op moet lijken, en gewoon een enkel oortje, voor mono, dit icoontje wijkt af, wel hoor ik verschil als ik switch tussen de modus in een stereo uitzending, dus ja stereo zal wel kloppen, maar warom dan 2 verschillende icoontjes gebruiken ???

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.