Toon posts:

TV-out met composiet werkt niet. Hoe wel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers. _/-\o_
Ik heb een probleempje met mijn Leadtek Dh Pro (Geforce MX400). Ik wil m.b.v. de tv-out het signaal via de composiet naar een TV krijgen. Via de s-video lukt het prima, alleen met de tulp aansluiting (composiet) wil het maar niet lukken. Hij detecteerd de tv niet zodat ik niet kiezen voor tv. Vinkje blijft uit. Ik heb het hele tv out FAQ al gelezen en ook de topics hier op tweakers maar kom er niet uit. :(
Wat kan ik doen? Heeft iemand ervaring met tulp stekkers en de tv-out? Ik zou het graag horen.

Ik heb iets gevonden over detecteren van de tv. Je schijnt 75 ohm nodig te hebben. Je kunt indien je dit niet hebt een 75 ohm weerstand aan je kabel zetten, detecteren en tot je systeem herstart heb je dan composiet. Wie weet er iets van?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2002 20:40 . Reden: Waarschijnlijk reden gevonden. 75 ohm weerstand. ]

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 11:34

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Welkom op GOT :)

waarom zou je composiet willen gebruiken als S-video prima werkt??

(en groeten onder posts is niet gewenst, dan blijven we bezig, zie algemene FAQ voor meer info)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Ik wil graag via composiet omdat ik een audio/video transmitter heb die dus alleen die aansluiting heeft.
M@nDré

Verwijderd

Probeer TVTool eens. http://www.tvtool.de

Bij mij werkt dit prima samen met video/zender en composiet.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

.Howdy

Begroeting onder posts & replies lees dat ook eens goed
en zoals jw.oosting zegt. probeer tvtool dit proggie lost de meeste problemen op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal tv tool nog eens proberen. Dit had ik al eens gedaan. Toen is het niet gelukt. Bedankt en ik hou jullie op de hoogte.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens op internet gezocht en missshien de oplossing gevonden. Kan het zijn dat de 75ohm detectie van de tv-out niet gehaald wordt door de composiet aansluiting? Ik las ergens dat je d.m.v. een 75ohm weerstand op de kabel aan te sluiten je de detectie kunt activeren en dan via composiet tv kunt kijken. Wie weet er meer van?
Pagina: 1