Koop je bij t for telecom, een nieuwe telefoon, (8810) icm met een KPN abbonnement.
Wordt er gevraagd: Wilt u er een 'verzekerheidspakket' bij, u kunt kiezen uit 'green' en 'gold' wat inhoud:
Green:
Verzekerd tegen:
Gold
Verzekerd tegen:
Nu is vorige week mijn telefoon gestolen op werk
, tot me te binnen schoot
dat ik dus 'gold' verzekerd was
Snel aangifte gedaan, en het hele zooitje opgestuurd naar de verzekeringsmaatschappij, 'harmony financial services'
Krijg ik vanmorgen een brief thuis, met daarin.

Die laatste regel heb ik er uiteraard zelf bijverzonnen, maar het is toch van de
gekken dat je een diefstal verzekering afsluit, tegen 'Diefstal SLASH beroving', en dat dan later blijkt dat je eigenlijk helemaal niet verzekerd bent ?!
Ik moet morgen nog de exacte polisvoorwaarden opvragen bij die verzekeraar, ze hebben geen website jammergenoeg, maar ik voel me wel weer lekker in mijn hemd slaan.
Is dan echt niets meer echt

Ik ben eigenlijk op deze manier op zoek naar meer 'slachtoffers'...
Wordt er gevraagd: Wilt u er een 'verzekerheidspakket' bij, u kunt kiezen uit 'green' en 'gold' wat inhoud:
Green:
Verzekerd tegen:
- tegen Diefstal / Beroving
- Beschadiging
Gold
Verzekerd tegen:
- tegen Diefstal / Beroving
- Beschadiging
- Electronische en mechanische schade
- Misbruik gesprekskosten
- Accessoires
- Leentoestel
Nu is vorige week mijn telefoon gestolen op werk
dat ik dus 'gold' verzekerd was
Snel aangifte gedaan, en het hele zooitje opgestuurd naar de verzekeringsmaatschappij, 'harmony financial services'
Krijg ik vanmorgen een brief thuis, met daarin.
Naaaaaaahhhh,Geachte client,
..
..
..
Helaas kunnen wij niet tot betaling overgaan omdat bij dit geval geen sprake is geweest van geweld.
..
..
Wij betreuren de situatie, maar u moet u voortaan wel eerst op uw bek laten slaan
..
Mvg
HFS
Die laatste regel heb ik er uiteraard zelf bijverzonnen, maar het is toch van de
gekken dat je een diefstal verzekering afsluit, tegen 'Diefstal SLASH beroving', en dat dan later blijkt dat je eigenlijk helemaal niet verzekerd bent ?!
Ik moet morgen nog de exacte polisvoorwaarden opvragen bij die verzekeraar, ze hebben geen website jammergenoeg, maar ik voel me wel weer lekker in mijn hemd slaan.
Is dan echt niets meer echt
Ik ben eigenlijk op deze manier op zoek naar meer 'slachtoffers'...
Like this yall...