Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Verwijderd
Meeste providers hebben dit dicht staan omdat ze anders een gat voor spam zijn. Je kan mailen via webmail, dit kan wel gewoon.
heel weinig. ken er geen. dit komt omdat open relay zeer populair is bij spammers. ik geef je weinig succes
Zeelandnet ondersteunt geen webmail
http://www.google.nl/sear...=open+relay+SMTP+list&lr=
Let wel op dat de meeste Open Relay servers worden geblockt door ISP's, omdat hiermee meestal spam word verzonden...
Let wel op dat de meeste Open Relay servers worden geblockt door ISP's, omdat hiermee meestal spam word verzonden...
They made me do it.
Gebruik de smtp server van je/het bedrijf voor het versturen en zeelandnet voor het ophalen
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Uhhmmm.... ik zit bij Microsoft in een lab
... de SMTP-server mag niet aan ....
Vaak kun je de smtp server van je provider ook gebruiken als je erbuiten zit...
gewoon je username/pass invullen, smtp met authenticatie dus..
gewoon je username/pass invullen, smtp met authenticatie dus..
kan me niet voorstellen dat er veel openrelay servers op het web te vinden zijn....
ik kreeg (toen een exchange doos kennelijk toch niet dicht stond) na 4 dagen al een block van de provider...
ik kreeg (toen een exchange doos kennelijk toch niet dicht stond) na 4 dagen al een block van de provider...
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
Volgens mij heeft de topicstarter het ondertussen wel door 
Dit topic gaat op slot, aangezien het antwoord ook in de search te vinden is. Open relay servers bestaan niet, als ze er wel zijn is het 99 van de 100 keer een foutje van de admin.
Het is normaal gesproken dus ook niet de bedoeling dat je ze gebruikt.
Wil je toch kunnen smtp-en, zie dan de FaQ voor gratis POP/SMTP providers. Hier zitten meestal wel beperkingen aan overigens.
Succes !
Dit topic gaat op slot, aangezien het antwoord ook in de search te vinden is. Open relay servers bestaan niet, als ze er wel zijn is het 99 van de 100 keer een foutje van de admin.
Het is normaal gesproken dus ook niet de bedoeling dat je ze gebruikt.
Wil je toch kunnen smtp-en, zie dan de FaQ voor gratis POP/SMTP providers. Hier zitten meestal wel beperkingen aan overigens.
Succes !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()