Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bezel for 2 / 4 line LCD (Lian Li Black) in NL?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een kant en klaar cutted 1 x 5.25" of liefst 2 x 5.25 aluminium zwarte bezel voor het plaatsen van een lcd in mijn kast. Ik heb er één gevonden op een engelse site, maar zij leveren alleen binnen Engeland. Is er misschien een leverancier die dit wel kan leveren in Nederland?
Plaatje van wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://www.kustompcs.co.uk/images/lcd/molianblackb.jpg
Digidoc/matrix/zelf maken is geen optie voor mij :)

Ik zoek echt een (lian li) aluminium bezel die al af is, en omdat men hier best veel connecties heeft plaats ik dit topic, misschien beetje overdreven, maar ik zoek me rot...

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://www.crystalfontz.com/ Ze leveren (niet orginele Lian) zilveren en zwarte bezel met of zonder LCD.
Zelf ben ik geintresseerd in een zilveren met seriel aangestuurde 4*20 LCD(dus dubbel).
Mischien kunnen we samen iets bestellen! :*)

Verwijderd

Golfie is nog steeds aan het denken hoe hij zijn LCD'tje achter zijn window-kit gaat monteren :(

Verwijderd

Topicstarter
D-FENCE schreef op 16 september 2002 @ 23:14:
http://www.crystalfontz.com/ Ze leveren (niet orginele Lian) zilveren en zwarte bezel met of zonder LCD.
Zelf ben ik geintresseerd in een zilveren met seriel aangestuurde 4*20 LCD(dus dubbel).
Mischien kunnen we samen iets bestellen! :*)
Ze leveren de zilveren inderdaad in brushed aluminium look, maar niet in het zwart. Dan krijg je dus plastic bezel en dat wil ik niet ;)
Heb ze al een mailtje gestuurd, maar nog geen ontwikkeling op hun site te zien. Als jij wel een punt weet waar het kan wil ik wel samen inkopen :)

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik heb ook wel interresse in een brushed alu bezel icm met een LCD om in mijn Lian Li te plaatsen. ik kom ook nog uit de buurt van mxstrAEm, dus dat moet ook geen probleem zijn.
kijk ook nog wel of ik ergens wat kan vinden

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
Ook toevallig op zoek naar een zwarte? Op crystalfontz.com staat namelijk wel een beezel met alu brushed look, maar niet zwart dus. Ik vind het wel erg jammer dat buitenlandse winkels zoals in Engeland die bezel niet willen shippen naar Nederland...

• D-FENCE
  • Niet online
Ik heb ze ook ergens anders gezien en ook in het zwart bij een shop ergens in de VS.
Ik heb toen niet naar Internationaal shipping gekeken! 8)7
Het is een tijd geleden, ik zal kijken of ik het nog terug kan vinden. :*)

• D-FENCE
  • Niet online
Heb je toevalling ook het linkje voormij, m'n neef gaat regelmatig naar Engeland vanwege een vriendinnetje daar, misschien kan ik via die weg wat regelen!!!

Verwijderd

Topicstarter
D-FENCE schreef op 17 september 2002 @ 16:10:
Heb je toevalling ook het linkje voormij, m'n neef gaat regelmatig naar Engeland vanwege een vriendinnetje daar, misschien kan ik via die weg wat regelen!!!
Als dat zou kunnen :> O+ _/-\o_

dit is de webshop: http://www.kustompcs.co.uk

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

nee ik heb een silver/grijze alu kast

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al meer informatie?

• D-FENCE
  • Niet online
Ik heb m'n neef door drukte nog niet gesproken, na dit weekend weet ik meer, belooft!

Verwijderd

Topicstarter
D-FENCE schreef op 18 september 2002 @ 19:50:
Ik heb m'n neef door drukte nog niet gesproken, na dit weekend weet ik meer, belooft!
Zeer bedankt dat je reageert en erachter aangaat :)

Verwijderd

KustomPC levert liever niet buiten Engeland i.v.m garantie enzo. Als je eerst een mailtje stuurt dan leveren ze dit artikel (waar eigenlijk niks kapot aan kan gaan) zo uit. Zeker als het om grotere aantallen gaat. Volgens mij maken ze ze zelf, want ik heb ze nergens anders kunnen vinden, en ik ben toch al wel een tijdje op zoek. Let wel op dat ze op maat van Matrix Orbital LCD's gemaakt zijn.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Past een 20x4 of 20x2 in 1 5"1/4 bay??
Ik wil ook een LCD, maar ik weet eigenlijk niet wat voor Size
Is het ook mogelijk om een compleet set te kopen incl kabels etc, zonder dat ik zelf meer iets hoef te solderen etc??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
hmm... ken ... die zelfde vraag had je in een ander draadje ook gepost.
Ik zou zeggen... kijk op de websites van de fabrikanten en meet zo'n 5.25" op.
Trouwens... zie ook mijn antwoord op dat andere draadje :)

Verwijderd

ken schreef op 19 september 2002 @ 01:01:
Past een 20x4 of 20x2 in 1 5"1/4 bay??
Ik wil ook een LCD, maar ik weet eigenlijk niet wat voor Size
Is het ook mogelijk om een compleet set te kopen incl kabels etc, zonder dat ik zelf meer iets hoef te solderen etc??
20x2 past zeker in een 5 1/4 bay. Complete plug and play setjes zijn er voor op de serieele poort van o.a. Crystalfontz en Matrix Orbital.

Op ccmod staat een review van een Matrix Orbital display!!

Verwijderd

Topicstarter
Als die bezel voor een matrix orbital is past elk ander 20 x 2 lcd ook neem ik aan. Als ze die dingen zelf maken, misschien willen ze dan 2 bezels cutten voor een 20 x 4 lcd ...
Hoeveel mensen zou zo'n precutted bezel willen overigens?
Ik mail ze even of het kan en mocht het helemaal niet lukken dan kan D-fence ons misschien helpen...

Verwijderd

Mijn mail:
Hi,

Can I order a "Bezel for 2 line LCD (Lian Li Black)" ? I live in the
Netherlands, and I've searched
for a long time for such a product. I saw on your website that you don't
ship outside the UK. Probably
it has to do with warranty, luckily this bezel can't be defective. Thanks in
advance for your reply.

Kind regards,

Marco
Hun antwoord:
Hi Marco

We will allow this order to go through

Thanks

Graeme
De maten van de Matrix Orbital LCD zijn:
20 characters x 2 lines
Module size: 116.0mm(L) x 37.0mm(W) x 27.5mm(T)
Display size: 82.2mm(L) x 18.2mm(W)
Character size: 3.20 x 5.55mm

Shit, mijn credit-card wordt niet geaccepteerd. Is er iemand die een inkoopactie wil starten ?

Verwijderd

Als het enigzins te betalen is wil ik er ook wel een in alu kleur. En nee, ik heb helaas geen CC.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:41:
Mijn mail:

[...]

Hun antwoord:

[...]

De maten van de Matrix Orbital LCD zijn:
20 characters x 2 lines
Module size: 116.0mm(L) x 37.0mm(W) x 27.5mm(T)
Display size: 82.2mm(L) x 18.2mm(W)
Character size: 3.20 x 5.55mm

Shit, mijn credit-card wordt niet geaccepteerd. Is er iemand die een inkoopactie wil starten ?
Ik wilde vooruitbetalen, en mailde ze om de bankgegevens, maar ik heb nog steeds geen e-mail terug. Ik kreeg namelijk dezelfde e-mail.

Ik mail ze wel nog een keer voor de gegevens...

Verwijderd

ze hebben hun assortiment uitgebreid met een alumium 4 line LCD
Afbeeldingslocatie: http://www.kustompcs.co.uk/images/lcd/4linalub.jpg

• D-FENCE
  • Niet online
Heeft er al iemand iets besteld? :?

Verwijderd

Volgens mij niet
Pagina: 1