Het niveau wordt tegenwoordig door velen als laag bestempeld , vergeleken met bijvoorbeeld een jaar geleden.Ik ben zelf ook nog een n00b op GOT enzo maar had toch een idee.Omdat het blijkt dat vele mensen de regels niet kennen of gewoon niet willen navolgen ( dit laatste weet ik niets op) , dacht ik dat nieuwe users moeten deelnemen aan een schriftelijk ( lees : computer formulier) toelatingsexamen(Ik weet alleen niet of het nog zoveel zin heeft aangezien er al zoveel mensen hier op GOT zijn maar alle kleine beetjes helpen).Een aantal vragen over de belangrijkste dingen uit alle forum faq's.Misschien denken sommigen nu van "Dat heeft toch helemaal geen zin ?dat is gewoon opzoeken en dan Ctrl+c , Ctrl+v.".Maar men moet wel eerst deze dingen lezen voordat men kan knippen en plakken.Je krijgt dus dan toch de regels binnen.De linkjes naar de faq waar het instaat gewoon erbij zetten.Daarnaast misschien nog een paar vraagjes met : "wat zou jij in deze situatie doen?".Zo weten de mensen die pas net op GOT zijn al wat wel en niet mag .Als het een stom idee is , dan sorry voor het lastig vallen
Bij zo'n hoge eisen om te registreren verlies je waarschijnlijk veel toekomstige leden.
I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -
Gebruik aub eens wat [enters] enzo
Dit is wel erg lastig lezen....
Zie de search overigens, dit is al vaker langsgeweest
Dit is wel erg lastig lezen....
Zie de search overigens, dit is al vaker langsgeweest
Dit is al eens besproken, en daar kwam uit dat het teveel nadelen heeft.
Persoonlijk vind ik het best een aardig idee. Het hoeven helemaal geen tech vragen te zijn, maar gewoon van dingen over hoe je je gedraagd op een forum enzo. Van de andere kant denk ik dat mensen die "even snel een vraagje willen stellen" zich er niets van aan zullen trekken.
Persoonlijk vind ik het best een aardig idee. Het hoeven helemaal geen tech vragen te zijn, maar gewoon van dingen over hoe je je gedraagd op een forum enzo. Van de andere kant denk ik dat mensen die "even snel een vraagje willen stellen" zich er niets van aan zullen trekken.
Verwijderd
Dit is al meerdere malen besproken o.a. in een speciaal forum om het nivo op GoT te verhogen.
Het heeft weinig nut om een discussie die al meerdere malen in LA besproken is, die in GvF (GoT veranderingen forum) besproken is en die in het crewforum besproken is nogmaals in LA te gaan houden. Zeker gezien het korte tijdsbestek tussen deze discussies.
Dit is extreem gebruikers onvriendelijk. Daarnaast kan je geen vragen opstellen die heel GoT afdekken. Iemand kan misschien nauwelijks met computer overweg gaan, maar bijvoorbeeld toch een goede aanwinst voor AV/W&L zijn.
Het heeft weinig nut om een discussie die al meerdere malen in LA besproken is, die in GvF (GoT veranderingen forum) besproken is en die in het crewforum besproken is nogmaals in LA te gaan houden. Zeker gezien het korte tijdsbestek tussen deze discussies.
Dit is extreem gebruikers onvriendelijk. Daarnaast kan je geen vragen opstellen die heel GoT afdekken. Iemand kan misschien nauwelijks met computer overweg gaan, maar bijvoorbeeld toch een goede aanwinst voor AV/W&L zijn.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.