Hoi, ik wilde even wat vragen over de het gratis blijven van t.net. Mij is in andere topic altijd verteld dat de content en alle functies die er nu zijn altijd gratis zullen blijven. Maar nu lees ik in "Vooraankondiging My.Tweakers.net abonnementen" dat dat nog wel eens niet zo zou kunnen zijn.
Quote uit de vooraankondiging:
Dus mijn vraag is kan ik gratis van alles wat er nu is gebruik blijven maken?
Quote uit de vooraankondiging:
Nu staat er een regel onder het volgende:Allereerst willen we duidelijk maken dat de bestaande functionaliteit van Tweakers.net voor iedereen gratis toegankelijk zal blijven.
Hoe kan ik dat dat "is niet uit te sluiten", lezen? Volgens mij is het dus zeker dat het gaat gebeuren zoals het er staat. (maar dat ligt eraan hoe je het wilt lezen) Maarja dat er is staat dat er functies weg vallen vin ik dan wel een stuk minder. Het is altijd gezegd dat dat niet ging gebeuren, en dan kan je het wel willen compenseren met nieuwe features maar dat is toch niet hetzelfde.Het is niet uit te sluiten dat bestaande functionaliteit achter een betaalde abonnementsvorm verdwijnt, maar dat zal altijd ruimschoots gecompenseerd worden met nieuwe features voor niet-betalende bezoekers.
Dus mijn vraag is kan ik gratis van alles wat er nu is gebruik blijven maken?
edit:
ik heb er nog geen topic over gezien btw, mocht ie er wel zijn kan deze dicht.
ik heb er nog geen topic over gezien btw, mocht ie er wel zijn kan deze dicht.