Hmm... Als 't werkelijk vaker gebeurt dat mensen iets insturen, misschien is 't dan een goed idee dat de
eisen die jullie stellen duidelijk worden gemaakt? Zo lijkt het mij dat er best vaak gebeurt dat een van de tweakers een aankoop doet van iets dat nog maar net op de markt is, en best een review kan gebruiken. De opzet van de gemiddelde review is niet eens zo heel ingewikkeld: Product, belang, functionaliteit, kwaliteit, conclusies. (pagina'tje of 5-6, eventueel meer als er vergelijkingen worden gemaakt). Overige eisen als taalkundige correctheid e.d. zijn vrij eenvoudig te realiseren als er wat hulp (van andere users?) geboden wordt.
Een column is waarschijnlijk iets moeilijker, omdat 't hierbij meer om gevoelsmatige kwaliteitsargumenten gaat. Ook verslagen van interessante doe-het-zelf-acties verdienen soms (1 per jaar ofzo) een plekje op de voorpagina? Dabit's phase-change project is (volgens mij, correct me if i'm mistaken) nooit op de voorpagina terechtgekomen. Dat lijkt mij een gemiste kans?
Verder geen kritiek hoor, maar 't lijkt me soms best leuk om eens wat vanuit de users te lezen, en 't zwaard snijdt aan twee kanten: Jullie een gratis leuk artikel, de user trots op zijn prestatie. Tenslotte zijn alle crew-leden toch ook gewoon user (geweest).
Nog even on-topic: Wat gaat er nu met de indeling van de huidige reviews gebeuren?