Ik heb een Axion CL-1566 monitor, dit is een 15" monitor.
en nou had ik hen laatst op 1280x1024@60Hz staan, en dat ging goed, niks aan de hand behalve het trillen (wat een ruimte op mijn desktop!)
Ik kwam toen na het eten weer bij mijn PC die in slaap gesukkeld was dus de monitor stond op stand-by (geen ongewone zaak na 20 minuten) en toen ik hem dus wakker maakte zag het beeld er opeens vervormd uit
kzal het uitleggen want ik kan geen foto maken.
mijn bureaublad (dus het zichtbare deel waar alles afgebeeld word
) was veel breder, ongeveer 150pixels aan beide kanten vielen buiten de monitor, dus geen startknop en goedgevulde systemtray, ook was er hevige pincussion, de zijkanten waren dus ingedeukt, dit was zeer duidelijk te zien aan open vensters.
Ik kan de settings niet terugzetten, want juist die 2 functies (digitaal menuutje) reageren niet meer op veranderingen, of ik ze nou op 0 of 100 zet
.
De rest van de menu-settings doen het nog wel gewoon.
Ook recall helpt niet meer.
Nou zit er op de achterkant wel een serviceport (afgedicht) met een schroef erboven, maar ik weet niet wat ik daarmee moet want ik heb geen boekje, hijs 2ehands.
Nou vroeg ik me dus af of iemand een goedkope oplossing weet, lees: hoe maak ik mijn monitor weer beter?
en nou had ik hen laatst op 1280x1024@60Hz staan, en dat ging goed, niks aan de hand behalve het trillen (wat een ruimte op mijn desktop!)
Ik kwam toen na het eten weer bij mijn PC die in slaap gesukkeld was dus de monitor stond op stand-by (geen ongewone zaak na 20 minuten) en toen ik hem dus wakker maakte zag het beeld er opeens vervormd uit
kzal het uitleggen want ik kan geen foto maken.
mijn bureaublad (dus het zichtbare deel waar alles afgebeeld word
Ik kan de settings niet terugzetten, want juist die 2 functies (digitaal menuutje) reageren niet meer op veranderingen, of ik ze nou op 0 of 100 zet
De rest van de menu-settings doen het nog wel gewoon.
Ook recall helpt niet meer.
Nou zit er op de achterkant wel een serviceport (afgedicht) met een schroef erboven, maar ik weet niet wat ik daarmee moet want ik heb geen boekje, hijs 2ehands.
Nou vroeg ik me dus af of iemand een goedkope oplossing weet, lees: hoe maak ik mijn monitor weer beter?
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]