• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:24
Voor de mensen die niet weten wat ik hiermee bedoel:

er zijn tegenwoordig apparaten in de handel waarbij je een losse zender en een losse ontvanger hebt, en daarmee kun je dan video of audio mee doorsturen.

Heeft iemand hier ervaringen mee of weet waar ze te krijgen zijn.

Ik wil hem gebruiken om films te kijken op mijn breedbeeld TV die beneden in de huiskamer staat via mijn PC, die boven staat.

Ik zag er voor het eerst een staan, in het laatste krantje van de makro. voor 50 euro had je er 1. van het merk Medion, deze had een bereik van ongeveer 100 meter, dus dat is best ver vond ik.

Iemand ervaringen???

Verwijderd

Vroeger had ik ze wel eens bij de Memo gezien (heeft pas geleden doorstart gemaakt na faillisement maar in Den Bosch nog steeds dicht), maar nu heb ik geen idee waar je ze zou kunnen krijgen.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-02 23:51

Jimbolino

troep.com

memo is dood alleen in tilburg is ie er nog onder een andere naam...
die setjes kun je kopen bij dynabyte/vobis en zijn van dynalink geloof ik, schijnt soms super brak te zijn en ze staan ook geregeld in de v&a
maybe zoiets: pricewatch: Trust Wireless Video & DVD Viewer

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Dit systeem heeft Marmitek ook en schijnt best wel goed te zijn , kijk hier voor meer informatie ...

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Marmitek werkt prima!
Ik heb het ook...de DivX en DVD films speelt hij moeiteloos en met perfect beeld door naar de tv die beneden staat....dus ook door muren etc...

btw: Zet alleen niet je magnetron aan >:) haha..... *ruis*

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Aha, een gebruiker met ervaring uit de praktijk, hoe zit dat met je afstandsbediening ......???

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:07

Gorefest

serial killer.

De meeste pc's hebben geen afstandsbediening...

:)

[ Voor 0% gewijzigd door Gorefest op 18-09-2002 09:05 . Reden: 's ]

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Was afgelopen weekend in de Haarlemse PC Beurs - wat overigens geen r***t voorstelde - en daar verkochten ze wireless A/V setjes voor EUR. 39,90! Ik heb het merk niet gezien (weet de naam van de winkel/toko ook niet meer) maar het was zeker geen Trust of Marmitek.
Had er eigenlijk 1 of 2 setjes moeten aanschaffen.. ;( (wanneer iemand mij de naam van de winkel kan geven, graag!)

[ Voor 0% gewijzigd door BadVibes op 18-09-2002 15:11 . Reden: afbeelding verwijdert ]

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
BYM schreef op 18 september 2002 @ 01:07:
Aha, een gebruiker met ervaring uit de praktijk, hoe zit dat met je afstandsbediening ......???
Er zit een radiografische afstandsbediening (Mouseremote) bij! >:)
Het werkt heel goed, en je kunt daarmee heel gemakkelijk de muis van de computer bedienen op de tv beneden!

Ik heb de "DVD Anywhere" van "Marmitek" inclusief Mouseremote (los kost hij 80 euro!)

Die afstandsbediening is trouwens ook voor overige apparaten bruikbaar, zoals: Radio, Video, Sateliet, TV etc...

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Ik heb een afbeelding van het apparaat gevonden zoals ik 'm op de beurs tegenkwam. Weet iemand een winkel die 'm verkoopt?

Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaats.nl/fotos/video/diversen/2332.jpg.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:24
Bij de makro zijn ze er dus voor 59 euro's.

Kunnen deze dingen trouwens alleen via de TV-OUT of ook gewoon bij de beeldscherm ingang?

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 11:30
Ik heb er net één besteld bij V&D (prijzencircus), van Trust, voor 79.95. Iemand ervaring met dat apparaat?

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
ik heb van marmitek de gigavideo 50
en de mouseremote

dus dat video setje, geeft perfect beeld en geluid (helaas wel analoog dus geen 5.1)
en de afstandsbediening, dat ding is super! zit een grote ronde knop op die je als muis kan gebruiken, en 2 knoppen om te klikken, verder zitten er nog tientallen knoppen op die je gewoon kan programmeren of winamp mee kan bedienen enzo.

die mouse remote werkt radiografisch dus gewoon door muren/plafonds, en hij is redelijk snel. (niet geschikt om UT mee te spelen op tv heb ik gemerkt :) maar werkt goed)

die gigavideo 50 heeft een retourkanaal voor normale afstandsbedieningen (ir) maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Verwijderd

Je kunt ze volgens mij de marmitek versie nog steeds regelmatig krijgen bij de Karwei bouwmarkten voor geloof ik 79 euro
Pagina: 1