Toon posts:

GeForce 2 MX Big Problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zwaar probleem met m'n videokaart...als ik opstart heb ik allemaal lijnen in m'n beeld...en als hij dan dreigt in Windows te komen loopt m'n pc vast...
Soms is het ook zo dat ik wel in Windows kom, maar even later komen er toch lijnen waardoor de pc toch vastloopt...

Ik heb de kaart al in verschillende pc's geprobeerd...maar bij allemaal hetzelfde resultaat, ligt niet aan de drivers in ieder geval..

Ter info, in de veilige modus komen er geen lijnen

KAN IEMAND ME HELPEN, zonder een nieuwe te kopen????

thnx :/|

Verwijderd

Wordt volgens mij gewoon te warm.. ff underklokken.

Verwijderd

Topicstarter
How do I do?

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40
ik had het met een sparkle gf. Met bijgeleverde drivers geen last

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Met een overklok utilitie zoals powerstrip of gewoon de coolbits.reg downloaden en dan kan je zelf je balkje schuiven in de detonator drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Linkje voor, dan hoef ik niet te zoeken...geen Kabel namelijk

Verwijderd

Paar sec zoeken met Google doet wonderen :)

Staat ook meteen beschreven hoe het werkt.

http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_coolbits/

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Miertje....ook nog een beetje zeker van of het gaat werken??? Want ik heb vanavond geen tijd...moet ff Friends kijken

Verwijderd

Het is binnen een paar seconden gebeurd hoor... niks moeilijks aan.
En of het werkt... tja... denk het wel, maar je kaart gaat er niet sneller van lopen.
Anders gewoon een betere koeler op je kaart planten.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp, je kan hier morgen wel lezen of het daadwerkelijk ook werkte...en anders een koelertje kopen van fl,- ??

Verwijderd

Koelertje hoeft niet zoveel te kosten... moet je maar kijken voor een leuke kleine, maar het kan ook nog zijn dat het geheugen te warm wordt op de kaart... dan moet je het dus denk toch maar op underklokken houden of goede koelblokjes kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
oke okey....t beste maar weer....oarnt moarn....op z'n Piet Paulusma's

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
kijk ff in de pricewatch naar een blue orb

Verwijderd

hmm mijne gf2 mx sparkle is dood denk ik, hij geeft teminste geen beeld. is ie dan dood of ligt het ook aan de drivers?

Verwijderd

Twistedmark schreef op 16 september 2002 @ 20:23:
kijk ff in de pricewatch naar een blue orb
Ik had eerst ook een Blue Orb op mijn oude Matrox G400, maar die maakte zoveel herrie dat i khem er maar heb afgehaald... dan kan je geloof ik beter voor die oranje versie gaan van Orb.
Pagina: 1