[GT3] Tactiek op gebied van kopen/tunen enz.

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:33

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Hey there,

Ik heb sinds kort een PS2, en daar heb ik maar meteen ff Gran Turismo bijgekocht. Nu ben ik dus aan het pielen met dat spel. MAar ik denk toch dat ik ergens iets niet goed doe. Racen gaat al redelijk goed, maar als ik in een hogere klasse wil gaan rijden, heb ik ineens een 4WD of een MR bak nodig, maar daar heb ik helemaal geen geld voor. Komt er dus op neer, dat ik zon 16 keer een race moet gaan rijden om een auto te kunne kopen, om in een andere cup mee te doen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Ik begin meestal met een Toyota Yaris 1,5 RS. Deze heb ik dan redelijk lekker getweaked zodat ik de meeste races wel kan winnen. Maar nu kom ik dus gewoon niet verder in de volgende cups, omdat mijn barrel daar gewoon te langzaam voor is. MAar gled voor upgraden heb ik niet. Mijn Yaris heeft nu zon 190 pk, dus kan ik nog de races, waar die auto in kan, redelijk goed winnen.

Wat is nu een goede tactiek qua wat ik moet upgraden, welke auto's ik moet houden, welke ik moet verkopen, welke auto goed is, en welke niet. Ik heb eigenlijk geen zin om 15 keer hetzelfde circuit te gaan rijden, om in een andere cup te gaan spelen.

Tips graag :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
FAQs @ GameFAQs.com

Ik speel zelf geen GT3, dus ik hoop dat je hier wat aan heb ;)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2025

GeJe

Je...

FAQs op gamefaqs zijn super!!!

Maar hier is je antwoord:
Koop een civic (of accord) type R (sparen dus....) en dan de typre r winnen (veel geld en een auto van 75000), hier een mercedes clk 55amg van kopen en de mercedes race winnen op beginner en amateur dan krijg je een clk dtm en daar win je zo wat de halve amateur mee dus dan is het geld probleem over.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Staat wel wat tussen, maar is een hele zooi text

Verwijderd

Een Yaris? Begin maar overnieuw! Grootste klotebak van het spel. :D

Ik adviseer je een Mazda MX5 te kopen en flink geld gaan verdienen en die bak tunen en dan alvast de races te rijden die daar al wel mee kunnen. Zijn er een hoop hoor. Als je geld hebt gaat het makkelijker, en koop onderdelen waar je meer pk's van krijgt.

Verwijderd

Je moet idd snel een mercedes clk 55amg hebben, die tunen en dan rijd je in die mercedes cup iedereen weg. En die races verdienen ook aardig.

• GeJe

GeJe

Je...

De beste beginauto is de mx-5 (omdat je daar ook een endurance mee kan rijden=dik geld) of de trueno sprinter.

BTW net de Gran Turismo All Stars Cup gehaald. Baten?
10*50 000 + 400 000 + 500 000 (R390 GT1) = 1 400 000 credits. Lenen? })

Verwijderd

Het hardst verdien je in de R-Type cup, je krijgt daar namelijk een Acura ter waarde van 75000. Dat is een hoop geld in de beginners-mode.

Edit: Hmz, zie nu dat dit al gepost is. :o

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:42

Steffie

Opaque

Het is toch juist leuk als het lang duurt om verder te komen. Vooral wanneer het veel moeite kost. Je had ook geld kunnen besparen op het tunen van die Yaris, het onderste uit de kan halen is helemaal niet nodig bij die auto om races te winnen. Zelfs in de professional cup kan je dan nog met dat boodschappenwagentje winnen.

Als je met één dezelfde auto een halve league kan afwerken is de lol er snel vanaf. Vooral met zo'n Mercedes die je nogal snel kunt doorgronden en waar dus weinig moeilijkheid aan zit.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 15:26
Steffie schreef op 16 september 2002 @ 21:43:
Het is toch juist leuk als het lang duurt om verder te komen. Vooral wanneer het veel moeite kost. Je had ook geld kunnen besparen op het tunen van die Yaris, het onderste uit de kan halen is helemaal niet nodig bij die auto om races te winnen. Zelfs in de professional cup kan je dan nog met dat boodschappenwagentje winnen.

Als je met één dezelfde auto een halve league kan afwerken is de lol er snel vanaf. Vooral met zo'n Mercedes die je nogal snel kunt doorgronden en waar dus weinig moeilijkheid aan zit.
Ben ik het helemaal mee eens, dat geld probleem is er nu eenmaal om het spel uitdagend te maken, om dan meteen je uitweg te zoeken in FAQ's is zekers beetje zwakjes...want het is een racegame, geen quest ofzo..maarjah..your choise :) ...btw ik heb geen GT3 maar wel GT2 en daaro deed ik ook behoorlijk lang over de races..maar das juist gaaf! manual gaan rijden en dan lekker gaan spelen met je wagen instellingen en dan gaan timetrailen bijv. of gewoon racen voor de pot natuurlijk..maar dat is juist het gave van het hele spel...zet m op :)

zorg dus dat je leuke auto's koopt waar je lol in hebt met tweaken, bijv van die achterlijke kleine dingen maar ze lekker op fokken tot drift beesten die heerlijk hangen, dan lekker replays kijken...das ook tof 8)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Jep, zo deed ik het ook. Ik was zo dom om een PT Cruiser te kopen, maar overnieuw beginnen vond ik lame. Toen heel veel races gereden en met behulp van veel finetunen trok ik op een gegeven moment NSX'jes en Lancer Evo's eruit (met die Cruiser dus). :) Waren mooie tijden... Ik wil GT4!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Ik ben begonnen met een Mazda en die helemaal getuned.. Daarna een beter Mazda, en nu heb ik inmiddels 350.000 credits ofzo en ga bijna een rally car kopen 8-) Rij nu allemaal races waar je 10.000 voor 1e plaats krijgt, dus dat schiet wel op dan..

Verwijderd

Vet hoor... Ik heb 6 miljoen op m'n rekening staan en bijna alle auto's van het spel en vol getuned. :P Rally is trouwens easy money.

• .GoO
pff wacht maar tot de ps2 online gaat dan gaan we wel ff racen :)

GoT competities houden enzo, lijkt me wel vet :)

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hoelang wachten we daar al op?? 2 jaar

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• .GoO
maar nu het in Amerika daadwerkelijk mogelijk is verwacht ik dat het hier binnen een tijdje toch ook wel zal komen..

• GeJe

GeJe

Je...

Voorbeelden voor goede set-ups www.gtvault.com

Ik vind trouwens de cup races het leukste, vooral de tvr cup dat was echt geweldig. Heb een hekel aan races zoals all stars etc. 10 races met elk 15 ronden pfffffff... pak ik wel even mijn f1. Verschrikkelijk.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Yonni schreef op 16 september 2002 @ 22:27:
[...]

Ben ik het helemaal mee eens, dat geld probleem is er nu eenmaal om het spel uitdagend te maken, om dan meteen je uitweg te zoeken in FAQ's is zekers beetje zwakjes...want het is een racegame, geen quest ofzo..maarjah..your choise :) ...btw ik heb geen GT3 maar wel GT2 en daaro deed ik ook behoorlijk lang over de races..maar das juist gaaf! manual gaan rijden en dan lekker gaan spelen met je wagen instellingen en dan gaan timetrailen bijv. of gewoon racen voor de pot natuurlijk..maar dat is juist het gave van het hele spel...zet m op :)

zorg dus dat je leuke auto's koopt waar je lol in hebt met tweaken, bijv van die achterlijke kleine dingen maar ze lekker op fokken tot drift beesten die heerlijk hangen, dan lekker replays kijken...das ook tof 8)
Het probleem is niet zozeer de races winnen, maar om een beetje geld te krijgen, om een auto te kunnen kopen, om in de volgende klasse mee te doen, is alleen maar mogelijk door de vorige cupraces gewoon nog een keer te doen, totdat je genoeg geld hebt. Is dus echt heel veel werk, en het maakt het spel er niet leuker op, daarom dacht dat ik wat fout deed ofzow.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
Na een tijdje kan je ook 80% van de races rijden met (al of niet) getweakte prijsauto's... later in het spel wordt geld veel minder belangrijk.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01 22:20
Je moet de European championship winnen op Amateur nivo, dan kun je een Gillet Vertigo Racecar winnen, en die wil aardig vooruit. (En kost ook aardig wat $$$)

Verder speel ik dit spel op dit moment ook veel, en ik heb via een endurance race een Polyphony bak gewonnen (f1 zeg maar) en dat gaat helemaal lekker.

En verder heb ik veel met de Toyota GT One gereden (Le mans bak) en de Suzuki escudo pike peak, die kan lekker hard maar heeft totaal brakke remmen.
Lekker voor de test course (grote oval).

gl
Pagina: 1