Toon posts:

De vooruitzichten van Urban Terror 2.6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Urban terror 2.6 is er nog niet, omdat ze bij silicon ice development
nog willen wachten tot dat de nieuwe quake point release 1.32
is uitgebracht. Maar hier zijn alvast een paar vooruitzichten om
naar uit te kijken:

-Team Survivor code completely rewritten
-/matchready added for teams to "warm up"
-g_casualtieswins rule add
-reduced the movement penalty
-improved helmet, now a head shot is non-lethal
-M4 tweaked
-G36 tweaked
-AK103 added
-SPAS tweaked
-Sniper rifles tweaked
-new UMP45 model
-new UMP45 skin
-new AK103 skin
-tweaked PSG-1 skin
-Riyadh completely updated
-Docks spawns changed, minor textures altered
-Uptown, changes to layout and spawns
-Rommel, minor bugs and new water caulk, improved FPS
-user interface changes
-callvote now includes matchready, matchstart
-callvote to turn friendlyfire on/off
-ability to kick bots from botmenu
-added the AK to the primary weapon menu
-flash grenade less intense when looking away
-new shake effect when grenades explode
-improved explosion code, so it doesn't go through floors
-hold insta-arm HEs too long for a good time
-implemented a miniMap
-included cg_mapsize
-included cg_mapalpha
-included cg_maparrowscale
-included map arrowalpha
-included cg_mappos
-grenades no longer disappear when thrown through doors
-rotating door code improved, players don't stick
-ARIES hit detection values changed
-precipitation on terrain added (snow and rain)
-updated sounds
-eliminated all known wallhacks

de belangrijkste de dingen van dit 'lijstje' zijn de ak103
als nieuw wapen en de minimap als tool. Hier volgen nog wat screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/minimap03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/preview03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/preview08.jpg

en wat al wat langer bekend was, is dat er ook een aantal mappen
zijn veranderd waaronder docks en uptown:

Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/uptown_new01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/docks_new01.jpg

maar ook riadth en twinlakes. Kortom het is nog eventjes wachten ;(

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:54
Vind trouwens die balkjes boven de hoofden wat minder, persoonlijk vind ik dat ze dat eruit kunnen laten.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-01 17:44

Hu9o

Schokkend

ziet er leuk uit. maar eeh.... zijn er ook cheaters??? want andres begin ik er niet eens aan.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Schuey
eens in de paar maanden komt er eentje voorbij en wordt meestal gelijk gekicked :D

Verwijderd

Topicstarter
Hu9o schreef op 16 september 2002 @ 19:46:
ziet er leuk uit. maar eeh.... zijn er ook cheaters??? want andres begin ik er niet eens aan.
nee die zijn er bijna helemaal niet, wat dat betreft is het gewoon veel lol hebben zonder last te hebben van cheaters })

• Schuey
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 19:50:
[...]

nee die zijn er bijna helemaal niet, wat dat betreft is het gewoon veel lol hebben zonder last te hebben van cheaters })
:P
scherp :7

• hunterxl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-01 13:22
ze wachten niet op de nieuwe point release hoor, zie urbanterror.net

Rumor: "SID is releasing 2.6 when the 1.32 point release comes out." False. We are developing on our schedule, not that of id Software, working on the point release.

Procesprutser

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

damn, ik wilde de 2.6 urban Terror topic maken :P

* FMS is een UrT Freak 8)

ik kan niet wachten op 2.6 de minimap en de nieuwe wapens gaan owne.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

nog een freak meld zich :D heb al een beta :D hehe geluiden zijn veranderd g36 is snelelr nu en presiezer :D build 11 ofzo hebbik >:)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• FMS
  • Niet online

FMS

BruceLee schreef op 16 september 2002 @ 20:07:
nog een freak meld zich :D heb al een beta :D hehe geluiden zijn veranderd g36 is snelelr nu en presiezer :D build 11 ofzo hebbik >:)
beta van 2.6 ? :( SID zou het niet leuk vinden.

ik vind het heel erg jammer dat er een maand oud beta van 2.6 is geleaked :( iedereen moet gewoon wachten tot dat het klaar is.

Verwijderd

mm cool, moet het toch maar weer eens proberen :P (voor het laatst geprobeerd met beta 2 oid) als ik adsl heb :)

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
khebbe ook 2.6 beta=)

Verwijderd

Topicstarter
FMS schreef op 16 september 2002 @ 20:03:
damn, ik wilde de 2.6 urban Terror topic maken :P

* FMS is een UrT Freak 8)

ik kan niet wachten op 2.6 de minimap en de nieuwe wapens gaan owne.
ja, ik wilde het dus ook graag en wilde er snel bij zijn zodat niemand mij voor was, hehe })

• Schuey
FMS schreef op 16 september 2002 @ 20:11:
[...]
beta van 2.6 ? :( SID zou het niet leuk vinden.

ik vind het heel erg jammer dat er een maand oud beta van 2.6 is geleaked :( iedereen moet gewoon wachten tot dat het klaar is.
offtopic:
Van een maat heb ik gehoord dat er gewoon aan diverse clans is gevraagd (op clanbase) om hem te testen. Heb hem dus nu ook, mgoed daar gaat het topic niet over ;)

die HK - 69 mogen ze er wat mij betreft gewoon uithalen. Hij wordt nooit gebruikt en heeft ook geen enkel nut, dus van mij mogen ze daar best iets leuks voor in de plek verzinnen.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier helemaal geen urban terror fans of op zijn minst iemand die een mening heeft er over :'(

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:45

NoTimeRemains

I know

het is een MOD voor? Halflife/Unreal/Quake?

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
HIValicious schreef op 18 september 2002 @ 15:23:
het is een MOD voor? Halflife/Unreal/Quake?
quake 3 :+

• Hahn
  • Laatst online: 06-01 18:04
Ik vind het er een stuk minder uit zien dan Counter-Strike. Alles is wat minder mooi afgewerkt enzo op het eerste gezicht.

The devil is in the details.

Verwijderd

Urban Terror is op zich wel vet ja.
Alleen vind ik het jammer (is natuurlijk wel realistisch) dat als je geraakt wordt op bepaalde plaatsen, je langzamer loopt, en ook nog eens doodbloedt.
Dan is het helemaal moeilijk om te overleven.

• FMS
  • Niet online

FMS

Als je bloed met je natuurlijk ook de bandage gebruiken. Das een van de leuke en strategische elementen van het spel, zoals de bunny huppen. :Y)

Urban Terror moet je een paar maanden gespeelt hebben om er volledig van te kunnen genieten. Maar dat vind ik persoonlijk wel fijn zo krijgt onze "community" weinig te maken met zeikende n00bs.

* FMS vind Urban Terror de beste MP-FPS game ooit gemaakt :)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:45

NoTimeRemains

I know

is t nou een mod voor quake?

This is the Way.

Verwijderd

quake 3 ja

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 18 september 2002 @ 15:26:
Ik vind het er een stuk minder uit zien dan Counter-Strike. Alles is wat minder mooi afgewerkt enzo op het eerste gezicht.
ik vind persoonlijk urban terror er beter uit zien dan cs. Maar deze screenshots zijn ook niet zo heel mooi. De laatste 2 komen ongeveer overeen met hoe ik het op mijn computer zie of nog mooier. (p4 2.0, 512 ddr , geforce 4 mx440 }) )

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:07

Lightah

Strikes Again

Hmmm ik heb CS en UrT allebei op deze pc staan......

En om eerlijk te zijn vind ik CS er niet uitzien vergeleken met Urban Terror. Vooral de animaties van de poppetjes en wapens. Let ook op de arm die het wapen vast houd in CS, dat ziet er echt niet uit.

The Unpredictable Striker!

Verwijderd

Topicstarter
Lightah schreef op 19 september 2002 @ 16:01:
Hmmm ik heb CS en UrT allebei op deze pc staan......

En om eerlijk te zijn vind ik CS er niet uitzien vergeleken met Urban Terror. Vooral de animaties van de poppetjes en wapens. Let ook op de arm die het wapen vast houd in CS, dat ziet er echt niet uit.
pcies ;)

Meningen over het aankomende 2.6 ---> reply dan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

CS suckt gewoon vergeleken bij dit :+ (srry voor all diehard cs'ers)

Wat doet die toren in docks daar trouwens??

• FMS
  • Niet online

FMS

Das de n00b tower en zo heet het niet voor niets, want in beta 1.27 probeerden de n00bs altijd op de tower de klimmen en snipen :D hij was bij beta 2.3 geloof ik weg gehaald.

Verwijderd

FMS schreef op 18 september 2002 @ 17:30:
Als je bloed met je natuurlijk ook de bandage gebruiken. Das een van de leuke en strategische elementen van het spel, zoals de bunny huppen. :Y)

Urban Terror moet je een paar maanden gespeelt hebben om er volledig van te kunnen genieten. Maar dat vind ik persoonlijk wel fijn zo krijgt onze "community" weinig te maken met zeikende n00bs.

* FMS vind Urban Terror de beste MP-FPS game ooit gemaakt :)
Zo was het wel ooit ja..
Totdat iedere clan bang werd vanwege bugs in de M4, en 2.5 de schuld gaf, en een timeout nam..
/me denkt nog wel es met weemoed terug aan de tijd van 2.0, waar iedereen elkaar nog kende en je gewoon nog lol kon hebben in het spelletje.
Nu is iedere kill de reden van een bug, of je cheat, of je wallhackt, of je hebt luck, of je bent een sprayer.. Ik ben dus ook helemaal gestopt :(

[edit]
Die n00b tower is sinds 2.0 weg, en die komt nu dus weer terug..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:17:
[...]

Zo was het wel ooit ja..
Totdat iedere clan bang werd vanwege bugs in de M4, en 2.5 de schuld gaf, en een timeout nam..
/me denkt nog wel es met weemoed terug aan de tijd van 2.0, waar iedereen elkaar nog kende en je gewoon nog lol kon hebben in het spelletje.
Nu is iedere kill de reden van een bug, of je cheat, of je wallhackt, of je hebt luck, of je bent een sprayer.. Ik ben dus ook helemaal gestopt :(

[edit]
Ik weet dat er bugs in zitten en dat er soms dingen zijn die echt niet kunnen maar ik speel het nog steeds omdat ik het gewoon een goeie mod vind en ik zet die bugs niet altijd voor op. En als je lekker aan het spelen bent merk het vaak ook niet. Zou je een paar van die 'vele bugs' op kunnen noemen, want ik weet dat er een aantal in zitten maar het is toch niet zo erg om er gelijk mee te kappen.

En idd die n00b toren kan voor heel wat snipervoer en plezier gaan zorgen }) }) })

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Urban Terror is toch al best lang in ontwikkeling. ik had ooit een beta 1 toen quake 3 net uit was maar ik ga het maar eens overnieuw downe :D

shit toch nog 150 mb! ff quake installe :D

• BruceLee

BruceLee

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:17:
[...]

Zo was het wel ooit ja..

[edit]
zo gaat het met elk spel wel je meot neit te veel om die noobs geve en gewoon in goede servers spelen :0 en gewoon lekker in clanverband gamen

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-01 12:29
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:00:
CS suckt gewoon vergeleken bij dit :+ (srry voor all diehard cs'ers)

Wat doet die toren in docks daar trouwens??
Mjah je hebt mensen met een afwijkende mening dan de diehard CSers, maar ik heb nog steeds niemand gesproken die mij een goede reden kan geven waarom UT beter is dan CS.

De graphics zou ik als een reden kunnen zien, hoewel een game imho over de gameplay gaat en niet om het uiterlijk.

Verder word er bij CS veel gezeken over cheaters, maar bij UT zijn er procentueel dacht ik nog wel meer omdat er zo makkelijk te wall en aimhacken is.

Daarbij is UT duidelijk gewoon een rip off van CS. Het id is hetzelfde en ze voegen nou niet echt wat toe. Ja gewoon de verschillen van spel tot spel. Maar voor mij is dit hetzelfde als dat je nu een spel uitbrengt dat hetzelfde brengt als Quake maar op een andere engine en dan hard gaan roepen dat het beter is.

Kvind UT nou echt een voorbeeld van microsoft achtige praktijken. Lekker iets zoeken wat goed is en dat proberen te verbeteren. Btje jammer dat dat niet lukt. Tenminste, het word nooit zo groot als CS en dat moet toch ergens aan liggen.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

BuzzerCrAsH schreef op 21 september 2002 @ 17:40:
[...]

Mjah je hebt mensen met een afwijkende mening dan de diehard CSers, maar ik heb nog steeds niemand gesproken die mij een goede reden kan geven waarom UT beter is dan CS.
het speelt gewoon leuker.
en een hoop mensen hebben het wel gehad met CS
en de ronde-stijl
ook heeft niet iedereen half-life........
De graphics zou ik als een reden kunnen zien, hoewel een game imho over de gameplay gaat en niet om het uiterlijk.
gameplay word ondermeer bepaald door graphics.........
Verder word er bij CS veel gezeken over cheaters, maar bij UT zijn er procentueel dacht ik nog wel meer omdat er zo makkelijk te wall en aimhacken is.
makkelijker dan in cs :?
ik heb in cs veel meer cheaters gezien dan in UT.........
Daarbij is UT duidelijk gewoon een rip off van CS. Het id is hetzelfde en ze voegen nou niet echt wat toe. Ja gewoon de verschillen van spel tot spel. Maar voor mij is dit hetzelfde als dat je nu een spel uitbrengt dat hetzelfde brengt als Quake maar op een andere engine en dan hard gaan roepen dat het beter is.
bandagen. hulp-objecten.granaat werpers. duidelijker graphics. snellerre gameplay. andere maps, andere feel, andere wapens, andere speelmodes, andere engine, andere community
ik zie het probleem niet

verder is cs weer een ripof van aq2, was dat weer een ripof van aq1 en was dat weer gedeeltelijk afgeleid van q1-marines en zal dat wel weer

cs is gewoon 1 van de vele games/mods die op reality gericht is
Kvind UT nou echt een voorbeeld van microsoft achtige praktijken. Lekker iets zoeken wat goed is en dat proberen te verbeteren. Btje jammer dat dat niet lukt. Tenminste, het word nooit zo groot als CS en dat moet toch ergens aan liggen.
roflol
als MS nou eens alleen dat zou doen zou iedereen weer gelukkig zijn :)
en misschien wrd het wel groter dan cs. weet jij veel :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-01 12:29
heuveltje schreef op 21 september 2002 @ 18:23:
[...]

het speelt gewoon leuker.
en een hoop mensen hebben het wel gehad met CS
en de ronde-stijl
ook heeft niet iedereen half-life........
Dus je wat je eigenlijk zegt is dat jij ut beter vind omdat je cs niet meer leuk vind en omdat niet iedereen een HL cd heeft. :) Niet iedereen heeft een Q3 cd you know. Eerst vonden de meeste mensen CS dus leuker ?
[...]

gameplay word ondermeer bepaald door graphics.........
Ik ben het daar niet mee eens, ik vind quake3 bijvoorbeeld een betere gameplay hebben dan ut2k3 en dat ligt niet aan de graphics kan ik je vertellen.
[...]

makkelijker dan in cs :?
ik heb in cs veel meer cheaters gezien dan in UT.........
In cs weten de mensen het vaak niet of ze wel een echte cheater zien, ik ben zo vaak gebanned omdat ik zou cheaten dat ik het niet echt meer geloof.

En daarbij iemand uit mijn clan heeft een tijd zelf geUT'd en die gaat soms voor de lol nog ff wallhacken/aimhacken bij UT puur omdat iedereen het doet en het daarom zo leuk is. Nou dat kom je bij CS niet zoveel tegen kan ik je ook nog verklappen.
[...]

bandagen. hulp-objecten.granaat werpers. duidelijker graphics. snellerre gameplay. andere maps, andere feel, andere wapens, andere speelmodes, andere engine, andere community
ik zie het probleem niet
mijn probleem is dat het niet veel nieuws brengt behalve misschien een paar toevoegingen ala microsoft.
verder is cs weer een ripof van aq2, was dat weer een ripof van aq1 en was dat weer gedeeltelijk afgeleid van q1-marines en zal dat wel weer

cs is gewoon 1 van de vele games/mods die op reality gericht is
aq en q1-marines zegt mij niet veel. en daarbij brengt CS dan iig de verbetering in gameplay en graphics(die voor jou belangrijk zijn).

En cs is niet reality gericht hoor, heb jij wel eens een terrorist boven op een kist zien klimmen om een bom onberijkbaar te planten? of iemand een para in zijn rugzak zien stoppen ?
[...]

roflol
als MS nou eens alleen dat zou doen zou iedereen weer gelukkig zijn :)
en misschien wrd het wel groter dan cs. weet jij veel :)
Groter dan CS word het imo toch niet, CS is daar veel te ver gevorderd voor en UT is niet echt dermate anders dat organisaties als CPL het een goed id vinden om over te stappen. EN die ms discussie houden we andere keer :PP

Verwijderd

Topicstarter
LOL, zo kan je nog wel even door discuseren, want iedereen zal zijn favoriete spel/mod blijven verdedigden met bewijzen, 'feiten en meningen' en constateringen, maar je komt er eigenlijk toch nooit uit wat nou het beste is. :+

Verwijderd

Topicstarter
Nog een paar screenies voor de 'vele' liefhebbers |:( :
night vision is weer wat verbeterd, die in 2.5 redelijk verneukt was ;( :
[img=640,480]|http://www.urbanterror.net/screenshots/minimap05.jpg[/img]

twinlakes is wat veranderingen ondergaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/minimap10.jpg

de Spas 12 is voor de zoveelste keer weer getweaked :+ :
Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/preview01.jpg

Riadth is veranderd en het schud-effect van de HE-grenade is vet uitgewerkt :
Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/preview04.jpg

De nieuwe Docks van een andere kant gezien met de terug van weg geweest : N00btoren :
Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/preview09.jpg

En hier nog wat functies die je met de minimap kan doen of zien:

-cg_mappos: position of the minimap, zero removes it
-cg_mapalpha: changes the transparency of the minimap
-cg_mapsize: changes the overall size of the minimap
-cg_maparrowscale: changes the arrow size that represents you
-cg_maparrowalpha: player arrow transparency
-cg_maptoggle: allows you to toggle minimap on and off

en als je om medic roept veranderd je pijltje op de kaart van kleur, dit geldt ook als je je teamradio gebruikt

• Schuey
AH ddie toren lijkt me wel leuk om op te schieten als er n00bs in zitten :D Schiet nu!! Altijd prijs :+
Mja en die spas, ik pak hem gewoon nooit meer, brak kutwapen vind echt dat er niks meer van klopt.
En het is idd dat als je een goede dag hebt dat je beschuldigt wordt van cheaten :Z
pas geleden, stond ik eerste ging echt superlekker, op den duur een gast die vroeg of ik "all of my cheats" uit wilde zetten :?

Verwijderd

Topicstarter
Schuey schreef op 22 september 2002 @ 15:43:
AH ddie toren lijkt me wel leuk om op te schieten als er n00bs in zitten :D Schiet nu!! Altijd prijs :+
Mja en die spas, ik pak hem gewoon nooit meer, brak kutwapen vind echt dat er niks meer van klopt.
En het is idd dat als je een goede dag hebt dat je beschuldigt wordt van cheaten :Z
pas geleden, stond ik eerste ging echt superlekker, op den duur een gast die vroeg of ik "all of my cheats" uit wilde zetten :?
Die toren kan leuke momenten gaan op leveren idd }). Alleen dat cheaten heb ik niet zo vaak last van.

Ik denk dat die minimap echt super handig zal worden als je in teamverband wil spelen :D.

Nog meningen of opmerking over 2.6 of urban terror: hier postuuhhh _/-\o_ _/-\o_ :+

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

vind et niet veel beter uitzien dan CS, misschien speelt het wel beter, ohja dat kan niet :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Nog een goed nieuws bericht. De release van Beta 2.6 nadert nu heel snel }) }) }) _/-\o_ 8). Lees dit maar eens

As for development on Beta 2.6, the tweaking and coding continue. Talking with TwentySeven and Density, they have compiled a final list of what needs to be fixed before release. The good news is, the new point release, if released will work with the current version of the mod. The Punkbuster items would then need to be set via the console and not in the menu, since it is not included in the current Beta 2.5.

Some of the items on the coders list are, minor changes to some of the weapons, update the voting code to include only those who voted, further fixes to the new team survivor code, client side TS end of round clean up, some minimap items and a decal on the stump of the neck when you loose your head. Remember, this is a very general list. Bladekiller has been continually working on and updating the current team skins, based on SweetnutZ color concepts.

With all the work going on, there is hopes for a release client by next week. This would then put the mod into a code freeze, unless there were major issues that popped up during that week of testing. Things are coming together.

• BruceLee

BruceLee

BMW_M3 schreef op 23 september 2002 @ 16:25:
vind et niet veel beter uitzien dan CS, misschien speelt het wel beter, ohja dat kan niet :)
nee dat kan igg niet urbanterror is zo leuk speel t elke dag :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:35:
[...]

Ik weet dat er bugs in zitten en dat er soms dingen zijn die echt niet kunnen maar ik speel het nog steeds omdat ik het gewoon een goeie mod vind en ik zet die bugs niet altijd voor op. En als je lekker aan het spelen bent merk het vaak ook niet. Zou je een paar van die 'vele bugs' op kunnen noemen, want ik weet dat er een aantal in zitten maar het is toch niet zo erg om er gelijk mee te kappen.

En idd die n00b toren kan voor heel wat snipervoer en plezier gaan zorgen }) }) })
offtopic:
ff nog reageren op een redelijk oude koe :P

Het zijn niet zozeer de bugs die mij mateloos irriteren: Wél de mensen die iedere kill proberen terug te draaien op bugs of n00bness. Ik schiet iemand met een M4 dwars door z'n sodemieter, wat hoor je? "Spammer!"
Ik raak een jumpend iemand met m'n SR8 in z'n schedel. "Cheater!"
DE headdie. "Lucker!"
Gewoon "beter zijn" dan je tegenstander en "nice shot" zeggen zit er niet meer in. Alleen bij de iets meer "oldschool" spelers ( ]$[, ]MoB[, ]IQS[ ).
"Lekker clannen" gaat ook niet meer: De clans waarmee lekker te clannen valt zijn op inactive gegaan tot 2.6. Ik heb daar het geduld niet voor, en denk ook niet dat de attitude van de huidige community verbeterd met de release. SID levert schitterend werk af, het is zeker 1 van de beste mods die ik gespeeld heb. Alleen een groot deel van de mensen die het nu spelen irriteren mij. Tja, dan zit er niets anders op dan stoppen.
Misschien dat ik bij 3.0 weer even ga kijken, maar voor nu heb ik het gewoon gehad.

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

Adm.Spock

Duik-Aap

SInds Punkbuster is de enige serieuze cheat het wallhacken.....

'T is alleen jammer dat het speeltempo te hoog ligt om er echt profijt van te hebben. En BTW met de G36 knal ik iedereen door z'n kop, ook als ie aan de andere kant van de map staat! :+ })

* Adm.Spock dat ik dan vervolgens door een derde van een paar gaten wordt voorzien doet er niet toe, die kerel in m'n vizier is er geweest.

Verwijderd

Topicstarter
LooooL

ik was al vergeten dat ik dit topic ooit gemaakt heb, maar wel leuk om het weer eens tegen te komen in het 'hotte' lijstje :+

Dit topic gaat dus nog over 2.6 ondertussen is er 2.6a en een aankomende 2.7
aan het eind van het jaar komt 3.0. Als je meer wilt weten : www.urbanterror.net B)
Pagina: 1