Vraag mbt. Paid Content

Pagina: 1
Acties:

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

Topicstarter
Ik las het een en ander over de paid content op t.net en dat die er aan zat te komen en zo, en nu vroeg ik me af:

Hoe moet dat als je met 2 tweakers in één huis leeft ?
moet je dan 2 abonnementen afsluiten ? kan je gewoon van dezelfde lijn gebruik blijven maken ? kan je je sessie aan je ip vergrendelen zodat gewoon het hele huis gebruik kan maken ? kan je 2 accounts aan 1 betaler koppelen ?
Graag heb ik hier wat antwoord op.
Misschien is het wel een idee om een iets duurder abbo te doen (met een X aantal email adressen@ t.net, koppelen aan meerdere accounts) zodat bij elkaar wonende tweakers de kosten kunnen delen, en wel hun inlog-integriteit behouden.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Een abo geldt in principe voor één account, en een account is in principe voor één persoon. Als jij er echter geen bezwaar tegen hebt om je account met iemand bij jou in huis te delen (waardoor niemand onderscheid tussen jullie kan maken qua profiel/nickname, jullie samen een mailadres moeten delen etc.), dan kunnen we je niet tegenhouden natuurlijk :).

Meerdere mensen in in huis korting geven, weet niet, moet het MT maar over beslissen :). Het is in ieder geval goed mogelijk om achter een gedeelde verbinding met verschillende gebruikers ingelogd te zijn.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Sessies lopen toch echt via cookies. Zolang je dus niet achter dezelfde pc zit (sterker nog, niet dezelfde browser gebruikt) krijg je toch nooit problemen? Als een modje@GoT in een studentenhuis woont hebben zijn huisgenoten toch ook niet ineens modrechten? :+ Nouja, bij sommige modjes... ;)