Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Rare foutmelding, ik denk dat die foutmelding fout is, is het geen:
The tag:"body" is not allowed within:"noframes". It is only allowed within: html
Jawel. In xhtml mag je wel frames gebruiken.Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 19:34:
Is het niet zo dat je in xhtml helemaal geen frames mag gebruiken? En ik vraag me af of je in dreamweaver gevalideerde xhtml-pagina's kunt maken. Het nut van
Rare foutmelding, ik denk dat die foutmelding fout is, is het geen:
The tag:"body" is not allowed within:"noframes". It is only allowed within: html
En de foutmelding klopt, helaas.
Mij ook niet, misschien kan iemand dit ff ophelderen? Ik weet alleen dat xhtml de schone versie is van html.xhtml is me trouwens nog steeds niet echt duidelijk geworden.
Gezocht!
Router
XHTML 1.1 gebruiken, niet 1.0. Of schijt hebben aan de validatieThe Dolf:
Hoe zijn deze weg te halen?
Naar het schijnt worden border, frameborder, framespacing niet ondersteund. Maar hoe moet het dan wel?
Als het gaat om framesets klopt dat. Bij een frameset DTD is namelijk aangegeven dat je 3 delen onder het <html> element mag hebben, namelijk <head>, <frameset> en <noframes>En nog een 2e vraag, als je dreamweaver je pagina gaat valideren dan krijg ik altijd dezelfde error:
The tag:"body" is not allowed within:"html". It is only allowed within: noframes
Vervolgens mag je in <noframes> weer een body definieren voor de gebruikers die geen frames hebben. Is ook logischer (ga maar na... <frames> of <geenframes>
Over XHTML: Het is een versie van HTML die ook door een XML parser gehaald kan worden. Of, anders gezegd, XHTML is een standaard, die de HTML elementen in een well-formed XML structuur giet.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Sterker nog. Framesets worden helemaal niet meer ondersteund. Das best kut moet ik zeggen.
Hoe gaan de pro's onder jullie daarmee om? Het is toch onmogelijk om frames helemaal te bannen?
Gezocht!
Router
Ik probeer om een xhtml website te maken. Daar moeten frames in voorkomen. Deze worden echter door de validator niet geaccepteerd. Hoe lossen jullie zoiets op? Ik wil graag de validator niet negeren...
http://www.w3schools.com/tags/tag_doctype.asp >
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-frameset.dtd">
Stomme bug
[ Voor 90% gewijzigd door Beekforel op 27-10-2003 17:08 ]
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Is veeeeeeeeeeel over te vinden....
Hij geeft nog fouten bij de attributen van de frameset tag. Maar dat zie ik dan maar door de vingers.
De noframe tag mag ook niet. Dit is tegenwoordig ook niet meer nodig lijkt mij.
Edit: willem, het lijkt mij ook wel nuttig dat zoiets in de got db staat toch?
[ Voor 16% gewijzigd door DJH op 27-10-2003 17:11 ]
<!DOCTYPE html
PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Frameset//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-frameset.dtd">
dan doe ie het wel, tenminste bij mij wel
Dit topic is gesloten.
![]()