Toon posts:

[bug] Winkelmandje geleegd ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net een artikel toegevoegd aan mijn Winkelmandje, en toen drukte ik op die knop dat dat winkelmandje refresht (ik kom ff niet meer op de naam :P), maar toen was plots mijn hele mandje leeg ?

Ook toen ik weer producten ging toevoegen, bleef hij leeg?

Oh ja, als je mandje leeg is, krijg je gewoon een wit scherm is als je op de tab "Winkelmandje" klikt: zou daar misschien een message kunnen komen (bv. dat je zo en zo producten kunt toevoegen ?).

Nog een punt :P: ik mis het "toevoegen-aan-winkelmand"-knopje bij een product (http://www.tweakers.net/pricewatch/32822). Hoor dat zo, of niet? :P

Nog een :P: onderaan zie ik nu een hele witte opening. Hoort dat ook zo? Of komt daar een image van het produkt te staan?

En ja: ik ben ingelogd :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De winkelmand werkt hiet gewoon zoals het hoort.

Als de winkelmand leeg is, krijg ik bij bestelkosten de melding "Sorry, maar met een lege winkelkar ken ik niks beginnen", dus geen lege pagina daar.

Het knopje staat onderaan in beeld op die pagina. Het zou wel iets duidelijk mogen naast het print icoontje, maar dan moet ik ff een nieuw icoontje gaan photoshoppen dat net zo groot is als het print icoontje.
Nog een : onderaan zie ik nu een hele witte opening. Hoort dat ook zo? Of komt daar een image van het produkt te staan?
Dat witte opgedeeldte wordt opgerekt zodat het altijd langer is dan de update tracker.

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01 21:48
CowMike, ik snap wat je bedoeld.. Ik had net ff een complete pc gebouwd in het winkelmandje... ik voegde toen weer iets toe en ineens was alles weg :? nu staat er een groot wit veld.. en als ik op "bestellings kosten berekenen" klik.. zie ik helemaal niks |:( alleen een wit veld..

Leg ff uit wat ik hier aan moet doen..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik dus ook :?

• AlPha.BeYoNdeR
echt vet |:(

• AlPha.BeYoNdeR
Ik vind dat er nou wel eens wat aan gedaan mag worden hoor? lijkt mij dat ik en cow niet de enige zijn met dit probleem :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd ?

Verwijderd

Topicstarter
Na het deleten van m'n cookies + cache werkt het inmiddels weer :)

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
mijn mand is ook leeg ik heb niks weggehaald of toegevoegt :?

cookies en chache legen ja dan ben ik alles kwijt :( , hoe heten die van tweakers.net

Verwijderd

Topicstarter
Hmm alles werkt weer als normaal, dus deze kan volgens mij wel dicht ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hallo, kap es met kicken :(

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.