Ik snap het ook niet maar als ik mijn winamp opstart en bv. ff door het playlist scrollt dan loopt het gelijk vast...
Verwijderd
euh meer info zou handig zijn ( pc eigenschappen)
misschien versie?
hoelang doet ie dit al? vroeger ook?
Heb je winamp al een keer opnieuw er op gezet?
misschien versie?
hoelang doet ie dit al? vroeger ook?
Heb je winamp al een keer opnieuw er op gezet?
Heb je het al opnieuw geinstalleerd? En met andere progs lukt het allemaal wel goed?Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 18:51:
Ik snap het ook niet maar als ik mijn winamp opstart en bv. ff door het playlist scrollt dan loopt het gelijk vast...
ja dit heb ik ook, heb ongeveer 2000 mp3's erin staan , en dan chrasht ie opeens heel vaag. Heb precies hetzelfde probleem als knightmare...... enne heb winamp 2
Probeer eens honderd mp3's ofzoXippIX schreef op 16 september 2002 @ 19:01:
ja dit heb ik ook, heb ongeveer 2000 mp3's erin staan , en dan chrasht ie opeens heel vaag. Heb precies hetzelfde probleem als knightmare...... enne heb winamp 2
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Al eens op spyware gescand met ad-aware en op virussen gescand bij www.housecall.nl?
En wat voor pc heb je?
En wat voor pc heb je?
Ik heb Winamp 2.81 met een playlist van 5180 tracks. Nergens last van.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Dat is hardstikke fijn, maar wat heeft de topic starter hier aan?MST_Morpheus schreef op 16 september 2002 @ 19:05:
Ik heb Winamp 2.81 met een playlist van 5180 tracks. Nergens last van.
daar loopt je pc niet specifiek door vast. Dus dat is het niet.Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 19:04:
Al eens op spyware gescand met ad-aware en op virussen gescand bij www.housecall.nl?
En wat voor pc heb je?
Dan zou je pc ook bij andere proggies moeten vooijs lopen
En heb je vandaag dan iets vreemds gedaan? Malafide proggies geinstalleerd oid?Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:18:
Ik heb winamp 2.81 playlist 150 liedjes ofzo maar
En dit is pas sinds vandaag
Heb je vandaag iets geinstalleerd wat misschien met Winamp overhoop (kan) lig(t)(gen). ?Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:18:
Ik heb winamp 2.81 playlist 150 liedjes ofzo maar
En dit is pas sinds vandaag
He who controls the Spice, controls the Universe.
Pagina: 1