I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
aha.. great ! ik ben niet de enige.. gooi maar dicht
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Loop je nu te pochen met banrechten die je niet hebt?Banned, wat een figuur zeg
Oeh, wat ben ik laag
Thanks voor de ban, zijn we van hem ook weer af.
Virussen? Scan ze hier!
Netman867 schreef op 16 september 2002 @ 19:14:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]Loop je nu te pochen met banrechten die je niet hebt?
Oeh, wat ben ik laag
Zeg ik dan dat ik hem gebanned heb, zeg ik dat iemand anders hem gebanned heeft
Poly-interpretabelheid rulez!
Wauw, wat een dure woorden, "suggestieve opmerking" had ook de lading op adequate wijze kunnen dekken.Robin Vreuls schreef op 16 september 2002 @ 19:19:
[...]
Zeg ik dan dat ik hem gebanned heb, zeg ik dat iemand anders hem gebanned heeftNee
Poly-interpretabelheid rulez!Netzoals tekstueel calculeren
Resumerend, deze stelling is, eventueels rekening houdend met waarschijnlijke probabiliteiten mits voorwaardelijk, niet geheel ontkennend doch zeker niet geheel irreversibel al dan niet ontegenzeggelijk gerechtvaardigd zij het met enig voorbehoud, voor een nog nader te bepalen gedeelte als correct aan te nemen. Dank u.Wauw, wat een dure woorden, "suggestieve opmerking" had ook de lading op adequate wijze kunnen dekken.
bazs2000 schreef op 16 september 2002 @ 19:23:
[...]
Wauw, wat een dure woorden, "suggestieve opmerking" had ook de lading op adequate wijze kunnen dekken.
Ondanks de genomen maatregel om alle voorzieningen te treffen ben ik genoodzaakt de gegeven stelling al dan niet geheel te ontkennen nog te bevestigen om tot een goede conclusie te kunnen worden gerbacht
Zulke dure woorden gebruiken en dan zoiets vaut spellen
Ik heb nog een klein kevertje gedood dat zich tussen de letters had gevestigd..Robin Vreuls schreef op 16 september 2002 @ 19:29:
[...]
Ondanks de genomen maatregel om alle voorzieningen te treffen ben ik genoodzaakt de gegeven stelling al dan niet geheel te ontkennen noch te bevestigen om tot een goede conclusie te kunnen worden gerbacht
Maar gebanned dus.. prima
Is het nu wachten op een kloon, of hebben we het over een ip ban..
okay dit gaat een beetje off-topic 
ik sluit deze daarom nu
ik sluit deze daarom nu
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()