krnl386.exe probeert steeds internet toegang te krijgen

Pagina: 1
Acties:

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 17:31
Ik heb voor thuis in ISDN Router aangeschaft (Zyxel Prestige 128) en aan de gang gekregen :*).

Nu is het toegang krijgen tot Internet vanaf mijn netwerk thuis geen probleem meer. Zo dacht het programma krnl386.exe er ook over. Het probeert ongeveer om de minuut Internet toegang te krijgen, en dit lukt dus ook...

Dit was echter niet de bedoeling die ik met het delen van Internet nastreefde (beetje aan kosten beheersing doen).

Ik heb momenteel windows 98 SE en windows XP computers in het netwerk hangen en van de windows 98 pc's weet ik zeker dat krnl386.exe toegang probeert te krijgen en de krnl386.exe op de windows XP pc's verdenk ik ook hiervan.

Ik heb de beschikking over Norton Firewall 2002, maar een totale ban-rule om krnl386.exe te zetten, schijnt niet te helpen.

Weet iemand wat hieraan te doen is? (dat krnl386.exe geen verbinding meer kan maken?).

Of weet iemand een proggie dat de functie van het inbellen met een modem/isdn simuleert voor LAN-verbindingen (dus eerst op oke drukken voordat er aan de router wordt gevraagd om in te bellen)?

Of heeft iemands anders nog een geniale ingeving met betrekking tot dit onderwerp, help mij dan asjublieft!!

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator