Expert DVD-setje !?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-03 12:29
(Voor degene die het Expertkrantje ook heeft)

Heb net het Expert-krantje ontvangen...

Hier stond op de voorpagina, links onderaan, in het groot een DVD-set afgebeeld!
Voor 299 euro, een complete set , DVD-speler +Tuner RDS met 5 speakers en een 40watt subwoofer.
Versterker 5x 20watt staat er bij...

Kan ik veel van dit setje verwachten???

Zoek namelijk niet te dure vervanging voor mijn 6 jaar oude radiootje ;)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ligt eraan wat jij wil

maar zoals voor al die setjes geldt: het is natuurlijk niet al te high end......maar voor de huis tuin en keuken gebruiker die af en toe een filmp kijkt en toch aardig surround geluid wil hebben is dat perfect EN goedkoop....

maarre kun je misschien dat krantje ff scannen ofzo? ik weet niet om welke set het precies gaat nl.

PIII 800@804 Mhz

• Griffin2k
Ik heb hier niet een werkende scanner op dit moment... je kan hem wel vinden op www.expert.nl
En dan kies je voor de absolute feesttopper ofzo.... dan in het menu DVD/Video... en dan krijg je hem in het beeld voor 299 euroo.... :D

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ah ik heb ff gekeken

maar op het 1e gezicht lijken me de boxen wel erg klein zeg maar
dit hoeft niet te zeggen dat het slecht is maar als je er een paar zuilen naast zet dan merk je toch wel ff verschil
maargoed je merkt ook verschil in prijs :)

de dvd speler ondersteunt wel MP3, das dan wel een goed punt......

je kunt om te beginnen dit setje kopen, zodat je tenminste al 5.1 geluid hebt, en dan over een tijdje losse speakers kopen??? tenzij je hier tevreden mee bent, das nog gunstiger :)

voor film zal het zeker oke zijn, maar met muziek luisteren merk je toch wel dat het erg kleine boxen zijn......verder ligt het ook aan de afmetingen van je kamer etc....

achja ik heb i.e.g. je topic weer ff gekickt ;)

PIII 800@804 Mhz

• Griffin2k
Alvast bedankt voor je reply....
Idd voor films is dit de ideale mogelijkheid en voor muziek is het nog niet zeker!

Ik draai nu de meeste muziek op mijn pc: SB Live + FPS 1500 ...

Zal ik hier tussen deze 2 een groot verschil merken met muziek?

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:46
heb je hier ook een line in op zitten ?

• Griffin2k
Nou heb dus gewoon de gok gewaagd...

Ik heb hier een perfect setje aan...
Hij is wat langzaam met DVD/cd inladen.. maar dat maakt mij niet uit...
Speakertjes lijken klein ja maar er komt een behoorlijk goed geluid uit...
Subwoofer is iets minder overtuigend, maar kan goed meekomen...

• Timrek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07-2025

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Dus het is wel wat? Ik heb er ook naar zitten kijken maar ik vond het allemaal maar een beetje onbekend spul. Hoe doet de radio het? Goed ontvangst e.d? Wat is de beeldkwaliteit van dat ding?

Verwijderd

Timrek schreef op 17 september 2002 @ 18:26:
Dus het is wel wat? Ik heb er ook naar zitten kijken maar ik vond het allemaal maar een beetje onbekend spul. Hoe doet de radio het? Goed ontvangst e.d? Wat is de beeldkwaliteit van dat ding?
dat zou ik idd ook wel eens willen weten :P

• grote_oever
ik heb hem ook sinds gisteren

top dingetje

inderdaad is laden wat traag.
maar hij kan wel mp3/foto/jpg cd's afspelen

er zit een line in op de ook ideaal om je pc op aan te sluiten.

het enige nadeel vind ik dat bij radio luisteren je alleen de boxen rechts en links voor hoort
de rest is uit geschakeld

• grote_oever
weet iemand of hij vcd onder steunt kan het nergens vinden ..

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
tja, het is maar net wat je wilt. het is leuk om bij een film het geluid van alle kanten te horen maar een echte krachtige sound heb je natuurlijk niet. en muziek is natuurlijk ook niet alles door 2 van die satelietjes + sub. maarja misschien vindt jij het wel voldoende.
kijk je af en toe een filmpje en had je nog geen dvd-speler is het natuurlijk een leuke aankoop. het is meer een dvd speler met als extra de speakers :)
Pagina: 1