Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 18:37:
Ati zuigt egt op het gebied vd drivers. En zeg niet dat het niet zow is, want die Ati-kaarten hebben rare kuren. Heb er zelf 1(Ati Rage 128 pro 32mb) gehad, voor mij nooit meer een Ati

. Als ik Hitman speelde kraakte me geluid en liep ie op 1024x768 nie 100% . Terwijl me pci Voodoo3 wel 100% liep op hogere resoluties

.Rara hoe kan dit??
Heb nu een GF3(V8200) en die loopt lekker ook me UT2003. Koop de GF5 als ie uit komt nog ff w88

totale buchshit dat is het zelfde zeggen dat omdat de amd k6 bagger was alle amd cpu's bagger zijn

kijk jij ben nu een van die mensen die er voor zorgen dat merken een slechte naam krijgen
mare de drivers van ati zijn steeds beter en zitten nu ongeveer op het nivo van nvidia
ik heb zelf een 7200 gehad en idd de eerste drivers zogen maar de gene die er nu zijn ruleren de pan uit.
ook vind ik het onzin dat jij bepaalt of drivers bagger zijn en btw een ati rage is een van de slechtste 3dkaarten van die tijd

dat geeft ati ook toe (het is niet eens een game kaart maar een ofice kaartje

)
dus ik geloof niet dat jouw mening een feit is kijk maar eens rond op tweakers.net daar zie je dat er genoeg goeder drivers zijn voor ati kaarten
en de geforce 5 komt niet uit

zie je maar eens hoe veel je nu weet het
/edit
ik heb een stukje weg gehaald inverband met het een beetje flink flamerig zijn