Van de nokia 3310 van mn moeder is de speaker voor de beltonen kapot. Hij was schijnbaar een beetje nat geworden, maar voor de rest werkt alles nog gewoon. Is dit gewoon te maken, en wat zal het gaan kosten? Is zo'n speakertje overigens zelf te vervangen? Of moet er erg nauwkeurig op het printje gesoldeerd worden?
moet je ff kijken op www.stuntprijzen.nl daar kost een nieuwe buzzer voor een 3310 € 5,00
't is je buzzer die kapot is, niet je speaker. En volgens mij kun je die redelijk makkelijk omsolderen.
't is je buzzer die kapot is, niet je speaker. En volgens mij kun je die redelijk makkelijk omsolderen.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
LOL...
probeer deze link eens...
om maar ff terug te komen op stuntprijzen. misschien dat je op stuntprijzen.net meer vind dat inbouwkeukens
klik hier als je geen inbouwkeuken wilt hebben
probeer deze link eens...
om maar ff terug te komen op stuntprijzen. misschien dat je op stuntprijzen.net meer vind dat inbouwkeukens
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
He is bijna allemaal plug and play spul.
Gewoon een schroeverdraaiertje bestellen op stuntprijzen.net en dan je defecte onderdeeltje.
Gewoon een schroeverdraaiertje bestellen op stuntprijzen.net en dan je defecte onderdeeltje.
Pagina: 1