Ik heb thuis een netwerkje met een winnt4 (SP6) server en win2k (SP3) workstations. Aan de server heb ik een printer hangen (HP DeskJet 660c). Alleen krijg ik deze printer niet geinstalleerd vanaf mijn workstations en kan ik dus ook niet over het netwerk printen.
Toen ik overal winnt4 op had staan, was het geen probleem.
Ik krijg een error op het moment dat ik wil connecten met de printer:
"The server on which [printer] resides, does not have the correct printer driver installed. If you want to install the driver on your local system, click ok."
Cancel klikken doet niets, dan gaat ie eruit. Klik ik op ok, dan zegt ie dat het de verkeerde drivers zijn (duh, oudere versie) en wil ie zoeken naar drivers op mijn systeem. Deze kan ie niet vinden. Ook op de site van Hp staat niets, want drivers schijnen al in win2k te zitten?
Iemand een idee?
Toen ik overal winnt4 op had staan, was het geen probleem.
Ik krijg een error op het moment dat ik wil connecten met de printer:
"The server on which [printer] resides, does not have the correct printer driver installed. If you want to install the driver on your local system, click ok."
Cancel klikken doet niets, dan gaat ie eruit. Klik ik op ok, dan zegt ie dat het de verkeerde drivers zijn (duh, oudere versie) en wil ie zoeken naar drivers op mijn systeem. Deze kan ie niet vinden. Ook op de site van Hp staat niets, want drivers schijnen al in win2k te zitten?
Iemand een idee?
Aurë Entuluva!