AWE32 & NT4.0?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

Topicstarter
dat heb ik dus, ik heb de AWE32 sounblaster geinstalleerd op NT4.0, alles fijn en aardig, maar als ik nou een mp3tje oid wil luister geeft NT aan dat het geluid al gebruikt word, en dat is niet zo
de foumelding heeft wel geluid, maar wel erg afgekapt, en als ik de configuration tool gebruik die bij de drivers zat kan ik wel fijn piano spelen zonder problemen.

erg vaag allemaal he? vond ik ook!

help?

[ja ik heb search al gebruikt

One's never alone with a rubber duck.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Die piano is MIDI, gaat via een andere chip op de AWE32 dus wel te verklaren dat dat wel werkt. Voor de rest klinkt het alsof de duplex niet helemaal goed gaat.

Download my music on SoundCloud

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

Topicstarter
Ja, inderdaad, als ik bij dat config progje kijk staat er ook alleen bij midi een, volgens mij, driver.

maar dat verhaal van jou ben ik niet veel wizer van geworden, ik weet nogsteeds geen oplossing...

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

Topicstarter
en ff omhoog

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Ik ook niet, ik gaf alleen aan in welke richting je kunt zoeken. Ik heb er zelf ook nog een in een oud systeem maar je kunt beter een SbLive kopen, AWE is echt verouderd.

Download my music on SoundCloud

• Tefflar
  • Laatst online: 09-05-2025
Hehehehe

Als ik het me goed herinner, moet je 2x een AWE32 onderdeel installeren. Als je verwijst naar die .inf krijg je als het goed is 2 verschillende keuze mogelijkheden. Je moet beide apart installeren. (Dus 2x naar de zelfde .inf maar andere keuze kiezen).
Verder kan ik je niet helpen, ik heb al jaren geen AWE32 meer, dus kan het niet even voor je opzoeken.

Succes!

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

Topicstarter
damn, ik wil best een nieuwe, maar hij is van mn baas, en hij wil deze.
en omdat ik niet egt veel verstand van NT heb, plaats ik het maar weer hierzo

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

ik kreeg mijn AWE32 onder W2K niet een normaal aan de praat. Hij bleef maar haperen.....en dat op een PII-250 met 128MB ram. Terwijl Mircosoft beweert dat de drivers die bij w2k zitten gewoon goed zouden moeten zijn. vaag.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Pagina: 1