• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:39
Ik kan deze telefoon voor iets meer als 200€ kopen, nieuw in de winkel, simlock vrij zonder abonnement enz enz. Maar mijn vraag is nu, is dit een goeie telefoon, en is dit een goeie aanbieding? Ik vind het een mooi dingetje, en mn broer heeft wel een S45 gehad (ongeveer van dezelfde generatie toch?) en was daar erg tevreden over, maar is dat met de sl42 ook zo? Ik begreep dat de sl42 in principe gelijk was aan de sl45, op de hoeveelheid geheugen na; 16mb ipv 32. Maar is de sl42 ook te upgraden naar een sl45i mbv firmware upgrade? De sl42 kan 128MB geheugen MMC's aan, maar is dat ook al te krijgen (voor een redelijke prijs...)? En heeft iemand ervaring met hoelang de accu meegaat, als je ook af en toe een mp3tje afspeelt?

Verwijderd

Ten eerste wordt bij de SL42 geen stereo headset meegeleverd voor het beluisteren van mp3 deze kost los rond de 45 euro's.
Dan moet je nog een datakabel of hotsync station aanschaffen voor het overzetten van mp3's van pc naar de SL42, een kabel kost 15-20 euro zo'n syncstation 50-60 euro.
Dan moet je het geheugen nog upgraden naar minsten 64 mb als je wat muziek wilt luister dat kost ook weer 30-40 euro.

Dus als je MP3's wilt beluisteren is het ineens niet meer zo'n goedkoop telefoontje en kun je veel beter op zoek gaan naar de SL45 die wel compleet gelevrd wordt en veel goedkoper is als totaalpaket.
Luister je geen mp3's dan is het een erg goede foon voor weinig geld.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Ik heb een sl45i voor 96 euro bij een ben vaak...

SL42 is dacht ik te flashen naar sl45i, 128 mb is duur 132 E
sl42 is java loos.
Accu kost +- 30 minuten mp3 luisteren. is 20-30 uur standbytijd weg. (max 200 uur standby)
Geluidskwaliteit is net of je in de wc praat, beetje hol... Wel lekker hard.

Wat dubbele info :)
Super telefoon. MP3, goede headset, voicedial werkt prima, met lege mmc 5 uur opnemen, docking station.
Volgens mij kan je die inderdaad beter aanschaffen...

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:39
oke, dus de sl42 is niet echt nuttig als mp3-speler.
Maar de sl45, is dat naast een volwaardige telefoon ook een volwaardige mp3-speler? Of is het meer leuk als gadget?