Toon posts:

Detonator 40.41 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de rechtermuisknop druk op m`n desktop --> eigenschappen --> tabblad instellingen --> geavanceerd naar het tabblad GForce 4 MX440 ga (om daar bv vsync uit te zetten) krijg ik een foutmelding veroorzaakt door rundll32.dll

Ik draai windows xp, Detonator 40.41 driver, waar kan dit aan liggen en welke stappen moet ik ondernemen om deze foutmelding weg te werken ?

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:42

EraZor

Don't mention the war

Heb zelf 't zelfde probleem gehad, en heb het alleen weten te voorkomen door een schone installatie van WinXp.

Overigens heb ik een ander prob. met de det 40.41. Als ik uit de tv modus kom (via tvtool) en ik schakel terug naar monitor, dan blijft m'n refresh rate op 50Hz hangen, ongeacht evt, andere refresh rates/ resoluties die ik selekteer. iemand soortgeliojke ervaringen / een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
ofterwijl die 40.41 detonator zijn brak ?? ARGHH !! je wilt toch niet gaan zeggen dat ik een schone XP install moe tgaan doen.... er moet een andere manier zijn...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:49
bij mij hielp het om de driver volledig te installen, en daarna opnieuw te installeren
toen was het probleem weg

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03:50

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

In het 40.41 ervaringen draadje (die ik niet kon vinden met de search) stonden meerdere mensen met dit probleem, ik geloof dat het inderdaad kwam doordat de drivers over de oude heen zijn geinstalleerd zonder ze eerst netjes te verwijderen.
Probeer eens een uninstall/herinstall?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.